Bij mij krijgt ze het rond een uur of 4. Tuurlijk kan je het nu ook geven. Vraag me af waarom ze het weigert?
Zo hier lekker nachtje gehad.. Gister de hele dag stage gelopen, ging erg goed. Volgende week mijn laatste dag op deze school Jammer want ik heb het ontzettend naar mijn zin. Maar ik ga nu in groep 4 lopen dus dat is ook weer ontzettend leuk. Daarna de verjaardag van mijn moeder gehad en we zijn lekker blijven eten. Indi daar op bed gelegd en die viel zo in slaap. Toen we naar huis gingen moesten we haar wakker maken maar ze viel thuis weer zo in slaap Tot vanochtend 7 uur! Nou ik ga er weer vandoor..Tot later
goedemorgen of ja voor mij niet goed, vandaag wordt opa gecremeerd, wordt dus een zware dag. gister avond mis gehad, maar de pastoor had weer eens zijn administratie niet op orde, was veel door de war gehaald over opa. maar goed. wel fijn om te zien wie er allemaal in de kerk was (zat bijna helemaal vol)
Goedemorgen allemaal.. Hier lekkere nacht gehad! Esmée lag er gister rond half 8 in, tot vanmorgen half 8! Heerlijk... Straks naar cb.. Christian gaat mee.. Gezellig! Liefs
hoi dames, hier wel een goede nacht achter de rug...ze slaapt goed de laatste tijd. Daantje veel succes vandaag. ML beterschap voor May Kwebbels, jij ook beterschap gisteren weer balen over een 2e kindje...en ik ben er zelf niet eens over begonnen mannetje had het erover gehad met een collega dat ik misschien 3 dagen in de week wilde gaan werken, toen zei die collega als jullie ooit voor een 2e kindje gaan dan wordt dat financieel erg krap...shitmens zeg...dat moet ze echt tegen mijn vent zeggen....grrrrrrrrr ik ben er niet opin gegaan hoe moeilijk dat ook was gek genoeg haalt hij het steeds aan terwijl ik er netjes mijn mond over dichthou
thnx. voel me vandaag ook meer emotioneler als normaal. heb net bij mika op de grond gelegen en moest spontaan huilen gewoon hoe blij ik met hem ben en hoeveel ik van hem hou. nu ligt ie in bed en was ik met mijn haar in zn gezichtje aant kriebelen en leuk dat ie het vond, maar toen ik naar onder liep begon ie te huilen (en ik ook)
meid, wat balen zeg dat die collega dat juist tegen je mannetje zegt. misschien dat hij nu zoiets heeft van ik hoef geen tweede maar misschien over een tijdje wel (als het hopelijk financieel ook beter gaat). en misschien duurt het ook wel langer als dat jij wil, maar geef hem een beetje de tijd. die van mij wil dan wel een tweede maar ook pas als mika een jaar of 2 is (ik zou ip wel eerder willen maar goed).
ach ik kijk het gewoon even aan en ik snij deze zomer het onderwerp nog wel een keer aan om te kijken hoe hij er dan over denkt en dan zien we wel verder. ik wil nu al wel heel graag maar ik besef me wel dat dat misschien voor hem te vroeg is
misschien wel, geef hem even de tijd, misschien trekt hij wel bij. misschien is hij ook wel onzeker (aangezien dat rihanna een hele tijd niet heeft doorgeslapen)
ik denk idd dat als Rihanna van het begin af aan goed geslapen zou hebben en weinig gehuild had dat hij er op dit moment anders over gedacht zou hebben