welkom hier (beetje late reactie van mij) wat is herstellen? zit hier ook nog lang niet op mijn cnditie van 3,5 jaar terug maar ben in die tijd ook 3 kindjes rijker. dus condotioneel ben ik er nog lang niet, maar voel me verder toch wel aardig goed
zelf ben ik momenteel erg moe en daardoor dus weer chaggie, ben gister naar de ha geweest omdat ik mijn hb wou laten checken, maar moet morgen nog bloedprikken. dus weet nog niet precies hoe en wat. de ha dacht zelf dat ik oververmoeid was en dat ik dus even gas terug moet nemen. de enige 2 die gister gevraagd hadden aan mij hoe het was gegaan bij a waren mijn collega en mijn ma. mijn mannetje heeft er helemaal niet naar gevraagd baal daar zo van.
had jij de foto's ook voor 5 ct pst en de eerste 20 11x15 gratis? krijg altijd mail van ze (ik bestel er al 4 jaar, ook mijn kerstkaart heb ik daar dit jaar gdaan)
ik maandag op cb zei dus nav een opmerking dat sam stiekem een stukje had gehad alleen om eens een reactie te zien dus voor het leuk kreeg ik toch een tik p de vingers; weet je wel waarom ze dat nog niet mogen hebben? (duh met 3 kids weet ik dat zekers nog niet)
ik zeg niet te veel op het bureau, de vorige keer kreeg ik een waarschuwing dat ik echt elke dag minstens 3 keer met mika de buikligging moest oefenen. maar toen ie mika in buikligging legde krabbelde ie toch terug. dus vind het wel goed zo. zeg niet te veel en doe gewoon mijn ding, verder zijn ze wel goed hoor. ze geven goed advies waar ik ook echt iets aan heb
nou stop met bijlezen het tempo is weer bij geloof ik moest gewoon 200 pagina's, maar heb daar ff geen zin in sorry dus wat is er allemaal gebeurd? hoe is het met de zieken onder ons is susanne nog in de prijzen gevallen?
wat belachelijk wij hebben 3 kindjes en ik werk ook maar 3 dagen van 9 tot 18 en wij hebben financieel absoluut niet te klagen
de laatste keer kregen wij te horen dat Rihanna waarschijnlijk niet zoveel op de buik lag want ze wist ogenschijnlijk niet wat ze met haar armpjes moest...nou uh...ze ligt bijna altijd op de buik maar het is net een zeehondje....ik trek me er echt niks vanaan hoor...het cb heeft bij ons helemaal afgedaan
het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je mannetje verdient.... nou ik moet het maar eens zien wat ik wil en wat kan
vertel gewoon alles, want dan staat alles wel genoteerd en kunnen ze er in de toekomst nog wat aan hebben. doe toch wat mezelf goed dunkt. heb nl zoiets van alles wat je verteld kunnen hun ook van leren toch