hallo! ziekenboeg is het hier! jor al drie dagen, en byron is gister ziek geworden.. ik snotter en snif, en doe het nog een beetje, en nova komt er tot nu toe nog goed van af! maar ben dus druk in de weer met thee, enz enz haha. hoe is het hier?
vorige maand was ik de 20e beetje ongesteld geweest meer oud bloed en ben altijd rond dezelfde datum ongesteld maar eergister had ik erge buikpijn en nu niet meer dus zou eigenlijk vandaag moeten worden
de rest is vooral heel zielig ik ren heen en weer en word vast ziek als hun beter zijn haha. dus nog steeds spannend voor je!..
wat ik trouwens ook vreemd vindt ik had midicijnen gekregen tegen de jeuk omdat ik allergies was voor de prikpil volgens de ha nu heb ik al 5 dagen geen pilletje ingenomen en heb geen jeuk meer tenminste niet zo dat ik me kapot krab dit is hetzelfde als voor dat ik aan de prikpil ging nu begin ik weer te twijfelen of het nou door de prikpil kwam
hahahaa ja vooral omdat ik de laatste paar dagen buikpijn had dat mijn darmen leeg moesten of iets bleef rennen naar de wc dat had ik bij dice ook en nu heb ik geen klachten meer zucht
jep daarom blijven ik nu ook ook omdat het de vorige keer ook al zo weinig was maar moet er mee stoppen