ja hij fietst al, en zonder zijwieltjes! ja zeker netjes, maar ik had meer verwacht. zeker omdat hij zoveel meer eet enzo en ik het ook zo aan vond voelen! dacht echt dat hij min 6,5 zou zijn maar ja wat scheelt het!
en het boekje? die had ie in zn rugzakje? en kleed ie zich zelf dan ook al uit? en fietst naar de arts, want lopen doet ie nog niet toch? die 200 gram
de eerste 3 jaar met valentijn en dat werden steeds kkleinere bosjes (maar wel heel leuk hoor, ben niet ondankbaar en dat meen ik) maar sondsdien niet meer hoor!!
hmm ik niet met mn verjaardag.. ach, ik vind het ook niet erg eigenlijk, jor is dol op bloemen uitzoeken, en laatst met nova.. die mocht ook een kleur kiezen dus zij gele, ik roze rozen
op een begravenis.. best leuk tuurlijk heb ik altijd gelijk, alleen soms heef ik hem het idee dat hij ook wat mag zeggen
zelfs dat hier niet hoor! maar ik moet eerlijk zeggen ik mis het niet echt en dan haal ik mijn eigen bloemen wel...en dan zeg ik tegen mannetje van ik heb van jou een bos bloemen gekregen
ik hou niet van valentijnsdag.. dus eigenlijk vond ik het wel lief dat ie toen bloemen mee nam, ik had niet eens wat voor hem.
ja in zijn rugzakje en nee lopen doen we nog niet. ik moet hem altijd op zijn fiets zetten met een zetje en zeggen dat hij niet moet remmen want dan kan hij niet meer opstappen!!! hahahaha