Things to do list 1. Luieremmer legen mission completed 2. Vuilnis doen 3. Was ophangen, wassen, was vouwen mission completed 4. Flessen en aanverwanten uitkoken mission completed 5. WC beneden schoonmaken 6. Stofzuigen 7. Dweilen 8. Afwassen mission completed 9. Was door het hele huis verzamelen mission completed 10. Koelkast schoonmaken mission completed
Schuitje varen, theetje drinken, varen we naar de overtoom, drinken er zoete melk met room, zoete melk met brokken ale: Mayron mag niet jokken... En dan zit Mayron op mijn benen en eeeh... heb ik zijn handje vast en gaat ie van voor naar achter heen en weer zeg maar... Get it?
Hier nog een mannetje die helemaal weg is van Plop, Piet Piraat en vooral van BUMBA! Elke keer als hij de tv ziet is het Bumba? Nee Steijn Bumba is aan het slapen.
sorry heb een pogin gedaan met bijlezen maar zit nu op pag 741 en moet tot 910 datis me echt teveel. lees de blz van gister en hoop dan maar da ik niks gemist heb
Jullie zijn niet bij te houden, heb alleen de laatste 3 pagina's gelezen. Hier ook een peuter die aan het spoken was vannacht! Pff.. Steijn was aan het gillen in zijn slaap. Ben er naar toe gegaan en hij was helemaal overstuur en het gekke was dat ik helemaal niet het idee had dat hij wakker was! Hij was de hele dag al niet echt lekker en hij verkrampte ook steeds helemaal. Na een zetpil viel hij in slaap, maar toen was ook al 2 uur ofzo. Dus Niesje hier nog iemand die behoorlijk brak is. Vanmiddag toch maar even naar lekker naar buiten, het weer is hartstikke mooi, strak blauwe lucht! Wens jullie allemaal een mooie zondag en probeer van de week weer mee te kletsen, het was een beetje te hectisch hier de afgelopen week. Mees heeft zijn prikjes gehad en is verder helemaal goed gekeurd door het cb. Weegt nu 6090 gr en is 60 cm
kom er gewoon achter dat jullie alleengister al bijna 60 pag bij elkaar gel*ld hebben maar goed zag net al ee reactie van ml dat het vooral onzin is dus zal er snel doorheen gaan