Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ik hoorde 3 verschillende kids hier en verder alleen geruis dus heb m maar terug gebracht

2. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Oh balen zeg :( Pff het heerst echt he? :(

3. kwebbels

Hmm heb sowieso geen verstand van de prikpil :( Lijkt me wel heel vervelend die jeuk.

4. kwebbels

Waauuw lief zeg! :D

5. kwebbels

:rolleyes: :)

6. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ja, eens gegeven blijft gegeven :)......als ze jou iets lekkers geven, wordt je toch ook boos als ze het je weer afnemen? 8) :)

7. kwebbels

Ik krijg (gelukkig) nooit bloemen. Ik en bloemen: Een groot drama. Ik geef ze geen water, knip ze niet goed af, heb geen eens vazen en de katten gooien ze om. :rolleyes:

8. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hoi KK,

Even een vraagje: Als je yoghurt of vla geeft welke ga je dan gebruiken?

Ik heb hier namelijk yoghurt van olvarit met minste suiker maar was benieuwd of je ook gewone yoghurt of vla kan gebruiken?

Trouwens even vraagje over koekjes zijn er hier ook dames die het beetje eng vinden? Ik ben soms beetje benauwd voor verslikken enzo?

xx nina

9. kwebbels

Wat een ukkie zeg :) Vergeleken bij Indi dan he..Op zijn fietsie?? :p

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Nou als hier cocktailsaus en mayo op tafel staan wil 'ie het eerste....als er alleen mayo staat neemt ie daar genoegen mee. Maar als we puree eten dan dipt hij daarin :).

11. kwebbels

:rolleyes:

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Dankjewel meis!

13. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    pff had ik net ook wat zeg youame was in slaap gevallen op de bank dus breng der naar bed snurkt verder totdat ik de deur dicht wou doen schreeuwt ze ineens mama en komt der bed weer uit dus ik weer terug gelegt bij der gezeten gaat ze spelen :rolleyes:

14. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    :)

15. kwebbels

:) :) Hier word eigenlijk vrij weinig aan valentijnsdag gedaan. Een dag net als alle andere :rolleyes: Vind ik ook niet erg hoor. Vind het leuker als ik tussendoor eens verwend word. En dat gebeurt ook regelmatig :D

16. kwebbels

Hier een beurt hoor :rolleyes:

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Mag ik ook antwoorden?

Hier wordt geadviseerd om de yoghurt te geven van Nestlé, Olvarit etc. en liever geen vla of (volle) yoghurt tot de kindjes 9 maanden zijn. De eerste yoghurt is namelijk van opvolgmelk en de laatste zitten bestanddelen in die schadelijk kunnen zijn voor de niertjes. Dit is mij 2 jaar geleden helemaal niet verteld....maar ik had nu de nieuwe arts en die is heel soepeltjes (itt wat ik hier gewend ben)....dus ik ga er vanuit dat ze het wel bij het rechte eind zal hebben.

Als je een koekje eng vindt, waarom probeer je dan niet een halve liga....die smelt zo weg op het moment dat ze er op sabbelen. En gewoon lekker erbij blijven ;).

18. kwebbels

Hahahaha :)

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij zeggen elk jaar nou doen we niks aan valentijn maar elk jaar hebben we toch wat voor elkaar haha
    nu heb ik laatst bij mijn zus op zo'n avond met make up enz een mannen parfun besteld en voor mij oogschaduw

20. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :D, sorry :oops:

Slaapt ze nu wel?

Deel Deze Pagina