Nutrix krijgt Merel hier al vanaf de 3de maand zo'n beetje. En Bambix avondpapje heeft ze van de week voor het eerst op. En ook de Nutrilon Goede Nacht. Beiden gingen er goed in.
ik stond gisteren ook met dat pyamapapje in mn handen, maar voor zover ik kon zien is het niks meer dan opvolgmelk met vanillerijstebloem toch? Dat maak ik zelf wel voor haar. Of heeft het toch nog iets extra's?
leuke foto's KK. ik dacht ook dat er op een lange vinger veel te vele suiker zat. doe hier rijstwafels en wil s een soepstengel proberne ook.
dames ben er vandoor, ga even een boterhammetje eten, en eens kijken wanneer mika wakker wordt, had hem voordat ie ging slapen nog 80 cc gegeven. eens kijken hoelang hij nu doorslaapt omdat we pas om 11 uur terug waren van het cb en normaal ligt mika er om 10 uur al in. zou wel fijn uitkomen als ie slaapt tot half 2 dan nog 80 cc dan groente dan naar bed en dan kijken wanneer ie weer wakker wordt nog een fles van 180 weer naar bed en dan om half 10 of zo nog een fles.
Geweldige foto's KK! Sabbelt Esmée hem ook op? Merel zit haar startkoekje ook weg te sabbelen. En een partijtje gulzig ook nog . Alleen als er een te groot stukje in haar mond zit, begint ze soms te kokhalzen. Zit hier ook foto's te maken en filmpjes. Geweldig! Was het Esmée haar 1ste lange vinger? Dat truitje heeft Merel trouwens ook, in het blauw en in het bruinig.
Bambix Avondpapje biscuit ziet er al heel anders uit als Nutrix, een beetje zoals de Bambix die ik ken met bruine vezels. Die is volgens mij dus wel heel anders als Nutrix. En sowieso zit er biscuit doorheen. Dat ruik je trouwens ook: ruikt lekker.
Klopt, je hebt twee van die pakjes bijelkaar in een kartonnetje zitten. Zijn er in de smaken biscuit, banaan, vanille, en peer-vanille heb ik hier in mijn lijst staan. (zit nu bij de receptie van de fabriek waar ze het maken of in ieder geval babyvoeding maken)
Helaas niet Wel hebben ze hier op woensdag een personeelswinkeltje open waar ik straks allemaal dingen ga bestellen zodat ze die hier op woensdag neer kunnen zetten en dan kan ik het op donderdag mee nemen. Schijnt dat het wel wat scheelt met de gewone winkels en zolang ik hier nog ben moet ik er gebruik van maken dacht ik zo.
leuk is dat he? gisteravond ff voorproefje gehad, ze werd boos toen ik hem weghaalde.. nu heeft ze een klein gedeelte opgesabbeld.. 2cm ofzo...
ik ga ff een brullertje uit bed halen.. ze wil niet slapen vandaag.. is helemaal uit haar hummetje.. straks op kraamvisite en esmée naar de oppas.. ben benieuwd of ze dan nog zo sjaggie is...
kom net bij schoonmoe vandaan om rompers te brengen, was ik vergeten in de tas te doen Rihanna is alweer verkouden kan misschien wel de reden zijn dat ze gister en vandaag zo uit haar hummetje is