Geen idee, denk dat er dan minder mensen aan het werk zijn. Maar ik ga nu stoppen met werken en afsluiten en dan naar huis rijden. Hopelijk vandaag geen files! Tot later!
Werk jij (niet boos worden:grapje). Ik heb er juist voor gekozen om mijn vrije dagen voor het weekend te hebben.
ja ik werk 4 dagen in de week en dan heb ik vrijdags vrij maar het is op het moment zo ontzettend rustig bij ons zodat er voldoende tijd is om te forummen.
Altijd handig. Bij ons op het werk is er geen internetverbinding op het netwerk. Dus ik moet als ik het internet op wil achteraf in een hokje gaan zitten. Het valt dus op als je er lang zit, dus forummen doe ik niet meer op het werk. Soms in de pauze nog wel, maar ook niet recentelijk.
het zou ook beter zijn dat het weer drukker zou worden....dan werd er ook niet zoveel geinternet....(niet alleen door mij maar door meerdere collega's)
kreeg vandaag te horen dat een collegaatje in het ziekenhuis ligt, dat ze zwanger is/was maar dat het een bbz is en ze het kindje dus kwijt raak en vandaag nog geopereerd wordt nou wil ik helemaal weer opnieuw zwanger worden...allemaal zwangeren om mij heen
yep....hij wil nog niet....komt denk ik vanzelf nog wel, hij heeft altijd gezegd dat ie graag 2 kindjes wilde hebben nou we zullen het zien maar bij mij kriebelt het al een poosje
Da's alweer snel zeg. Ik heb gezegd eind dit jaar te gaan proberen voor een 2de. Vind Merel nu nog te klein, maar leeftijdtechnisch voor mezelf wil ik ook geen jaren meer wachten.
nou ik zou het liefste nu al beginnen maar wij hadden afgesproken om het in de zomer er over te praten
Tja je moet het toch samen willen. De pil stiekem vergeten of en gaatje in de condoom prikken is nogal lullig .
zo, met mn vriendin is de toestand nog steeds hetzelfde.. vanmiddag naar andere vriendin geweest.. naar het meisje Indy.. Wat een plaatje om te zien zeg! Heerlijk meisje! Vanavond ff naar mn vriendin in het ziekenhuis.. Mag niet naar haar zelf toe waarschijnlijk, maar wel ff naar haar zoontje spieken...
youame vile om 18.00 in slaap tijdens het eten heb maar snel der pyama aan gedaan en naar bed gebracht ben benieuwd of ze nog komt vandaag
Misschien mag/kan je effe naar haar zwaaien....pfff nog steeds geen echte verbetering....da's toch wel balen hoor . Sterkte ermee!
Bij Rick is dat ook wel eens gebeurd....heb die foto volgens mij wel eens geplaatst....waar ie met zijn armpjes over elkaar en zijn hoofd op zijn armpjes aan tafel zit te slapen in zijn stoel . Ik hoop dat ze lekker doorslaapt!