Nee hoor, je bent echt de enigste niet! T is toch niet zomaar wat wat er gebeurt is. Ik was er eindelijk aan toe word ik ongesteld, moet mannetje nog meer geduld gaan opbrengen
He's got you wrapped around his little finger Heeft Yaron jullie nog verwend met shoppen trouwens? Of heb ik daar over heen gelezen?
weet nog een forum met regeltjes. omdat remco en ik gaan trouwen zit ik nu dus bij een trouwforum en de regel die me daar et meest opviel was als je het woord van de 'heilige' jezus gebruikt in verkeerd opzicht ( bijv jezus wat een boutnacht) dan kun je al en tik over je vingers verwachten en als je zef iets in die geest leest dan moet je er melding van maken
Het gaat niet zo goed tussen ons momenteel... Er zit tog veel oud zeer en jah er zijn de afgelopen dagen dingetjes gebeurd en behoorlijk heftige woorden gevallen. Hij is gistermiddag weggegaan en ik heb nog niets gehoord verder van m...
Niets leuks helaas. En tot nu toe ook nog weinig nuttigs Ben duf van slaaptekort dus het zal wel een hangdag worden, gelukkig is het mooi weer dan kan ik zo Damian buiten laten spelen.
zo, was ik weer heel ff.. heb nog ff geexperimenteerd met mn banner, dus weer een nieuwe... ga zo eens ff esmée buiten voeden. het is zulk heerlijk weer.. christian is weg, die komt straks ook weer thuis.. liefs...