in principe mogen ze mee als ze goed zelfstandig kunnen zitten....ook ivm het 'hobbelen' en het nekje/rugje....
ik heb nu 2 zitjes die voorste had ik eraf gehaald omdat ik anders niet met mijn zwangere buik kon fietsen nu wil youame weer voorop veel gezelliger
Aha op die manier....weer wat geleerd . Nee gewoon via mijn verkenner gebrand.......heb hier geen Nero op staan, wel roxxio (kan ik ook mee branden toch?)
Eentje met hondjes erop. En dan zwart, want bij mijn magenta fiets past maar heel weinig. En ik ben dan ook nog weer dat ik geen simpel effen zwart zitje wil . Fietsen mogen ze als ze zelfstandig kunnen zitten. Maar ik heb gehoord dat het verstandig is om het vanaf 9 maanden te doen omdat het ruggewerveltje toch wel veel te verduren heeft.
ze woond in assenmaar zou vandaag in hengelo zijn ze had het kaartje zaterdag al nodig en ze wou er 8 euro voor geven heb oook geen mail gehad ik haat dit
youame was 6 maand maar kon al goed zitten dice bleef vanmiddag zo op mijn schoot zitten liet hem ff los wel met mijn handen om hem heen voor als hij viel maar hij bleef zitten
Ik wil achter en voor ook dezelfde, voor als we straks evt. 2 kleintjes hebben en er eentje voor en eentje achterop moet. Maar aangezien Bobike elk jaar een andere collectie heeft en men dus niet kan garanderen dat deze er over 3 jaar nog is, heb ik ook het achterzitje maar besteld.
Rick kon al best vlug niet meer voorop want dan dan zat ie klem met zijn beentjes en om die nou te laten bungelen.... . Dus die zit lekker achterop en hij vindt het geweldig!
Oh en wat voor merk is dat? Of heb je geen merken in voorzitjes? Heb er geen idee van dus vandaar dat ik het vroeg
slim! heb n og geen stoeltjes, maar jur kan ook nog niet los zitten, hoop wel snel, lijkt me zoveel makkelijker dan de fietskar!
ik had eerst een voorzitje zwart met paars en het kussentje erin was paars met bloemetjes alleen de windscherm hadden ze die alleen in het blauw en voor het achter zitje hadden ze dat niet meer dus heb nu met een vriendin gewisseld met voorzitje en de windscherp ohja een tip die flap die onder de wind scherm zit kun je ook verwisselen he