Ik ben een aantal verslagen aan het maken over ontwikkelingstheorieen. En dan over taal, rekenen, natuuronderwijs etc. Ik hoef alleen maar over te typen want ik heb er al 1 uitgeschreven (maar goed moet er nog een paar en die moet ik nog in elkaar flansen..)
Kon je voor het branden niet iets afvinken wat aangaf dat je na het branden de DVD wilde afsluiten? Of werd er misschien gesproken over een "multisessie"?
bah, stomme pabo opdrachten! is dat dan de cognitieve ontwikkeling? zoals de theorien van piaget? of moet je je eigen theorietjes ontwikkelen?
i know wat ik wel nadeel vond was dat op het voorzitje van mij die ik dus verwisseld heb een regen ding in zat om over het zitje te doen en over deze dus niet
Bobike (beter teruglezen, maar ik zal het je vergeven omdat je ook zit te studeren ). Je hebt ook GMG, maar Bobike schijnt het beste te zijn.
Ik twijfel nog.....heb er afgelopen voorjaar wel naar gekeken....maar ik vraag mezelf af hoeveel ik er effectief gebruik van zal maken....ik pak denk ik eerder mijn duowagen bijv om naar het dorp te gaan dan dat ik de fiets zal pakken, want dan moet ik de buggy meenemen en kan ik alleen Joost kwijt.....nou ja maar eens kijken, heel af en toe mag Rick nu aan de hand mee en dan joost in de kinderwagen; als dat goed blijft gaan is het misschien toch een goede optie.
Ik wil ook een mama fiets..Volgens mij zijn ze alleen heel duur. Heb er nog niet voor gekeken maar goed ik heb ook een hele goede stevige fiets nu hoor dus eigenlijk niet echt nodig