Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    gmg vindt ik zo rare stoeltjes omdat als je kind een driftbui heeft je die beentjes nog door die beugels moet halen

nu ben ik echt weg :)

2. ik heb ook een goede fiets, maar fiets ook wel heel veel, dus een mamafiets met zitjes lijkt me wel handig erbij :oops:

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    :), Rick moet altijd zwaaien en roepen tegen iedereen :)

4. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik heb ook een verstelbaar stuur ;)

5. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Heb ik voor niet en achter wel (vond ik ook raar)....

6. zo een waar je een klepje op kan tillen en m dan meteen omhoog/omlaag naarachter en voren kan zetten....
    snap je t nog?

7. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Merel zit ook nog niet zelfstandig hoor. Maar de bonnen voor het bedrijffietsplan waren per 2009 weer ingegaan, dus ik kon niet wachten om ze te halen.

8. bonnen? ik kan ook nog een fiets via fietsplan doen...

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Je moet alleen goed kijken of er wel een zitje bevestigd kan worden aan je stuur.......

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    misschien even met je fiets langs een fietsenmaker gaan, die kan je zo vertellen of het kan of niet....

11. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Dat kan bij mijn mamafiets ook en die is er voor bestemd om zitjes op de doen. De zitjes van Bobike worden op de stang bevestigd en niet op het stuur. Dus dat is geen probleem.

12. ok 10Q!!!
    weer wat geleerd!

13. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Die theorieen heb ik al gehad. De toetsen daarover heb ik overigens gehaald.
    Wij werken op school met competenties. Nu ben ik bezig bezig met
    * kennis hebben van opvoedings- en ontwikkelingstheorieen
    *Ontwikkelingsniveau's van kinderen signaleert en observeert
    * naar aanleiding van observaties een plan opstelt gericht op het verbetern van het contact met enkele leerlingen.

Aan de hand van deze competenties moet ik opdrachten(vooral observaties bij deze competentie gelukkig) hierbij gaan doen en dus verslagen maken waarin ik duidelijk maak dat ik competent ben hierin. :(
    Deze verslagen zijn alleen ontzettend veel werk :( Maar voor sommige verslagen heb ik nog feedback nodig dussss als je zin hebt :) (alleen moet ik ze nog in elkaar zetten dus dat word na het weekend pas hoor)

14. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

Apr 11, 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    Hallo dames,

ja wij zijn d'r ook nog :) maarre als jullie het niet erg vinden ga ik ff niet alles bijlezen. dat is me echt teveel. Eindelijk weer internet heb tig mnd zonder gezeten bah!

hoop echter dat al jullie wondertjes net zo hard gegroeid zijn als die van ons! Isa gaat perfect, althans ik ben er tevreden over. Ze slaapt nog best veel maar dat is op zich wel lekker want dan kan ik toch lekker het een en andres doen in en om de boerderij

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik fiets niet zo veel, ben wel meer gaan fietsen toen Rick eenmaal op de fiets meemocht (buggy op de drager en zwabberen maar zou Pat zeggen, maar ik vond het wel meevallen). Nadeel voor mij is dat ik nu een extra hoog frame heb ivm mijn lengte....
    Pat is meer van het fietsen 's avonds na het eten.....maar ja als die dan ook de hond nog mee wil nemen, mag ie van mij Rick (of Joost) niet meer meenemen ;) :oops:

16. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Ik zou het voor de zekerheid even bij de fietsenwinkel navragen.

17. kwebbels

Oeps sorryy :oops: Oke ik ga wel eens ff googlen wat voor leuke zitjes er allemaal zijn.

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

Oct 28, 2005
    32,963
    0
    36
    Lekker doen dan, scheelt toch weer ;).

19. essie1979

essie1979 VIP lid

Oct 17, 2007
    12,753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Nou als je dat doet, mag je een fiets voor € 750,- kopen en krijg je 3 jaar lang voor € 84,- aan bonnen die je aan accesoires en beurten mag besteden. En omdat die, net zoals je fiets, van je brutoloon afgaan, heb je daar ook voordeel op. Je mag alleen niet alle bonnen in 1 jaar inleveren. Dus vorig jaar heb ik een tas gekocht en dit jaar de zitjes. Volgend jaar misschien een driewieler voor Merel.

20. kwebbels

:) Precies.

Share This Page