Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    nog altijd lief, maar soms ook heel lastig, want dan zit Isa op schoot! de plaats waar Pien ook heel graag vertoeft.....

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    soms :evil:.........

3. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    hihihi, dat herken ik wel..... Maar hier zeg ik dan, kom er maar bij mama's schoot is groot genoeg...Joost op de ene knie en Rick op de andere.....niet altijd hoor ze moeten ook allebei leren dat ze wel eens op elkaar moeten wachten ;).

4. kwam niet meer bij in mijn klas vandaag!!
    :)
    moest in een experiment voordoen dat hete lucht stijgt en daardoor zo'n molentje kan laten bewegen....
    echter ik liet zien dat een waxinelichtje warme lucht heeft die stijgt en dat dat een molentje in de hens kan laten vliegen :)

5. ??

6. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    dames de site voor de foto s opladen slaat weer eens op tilt . Maar ik heb ook een hyves site daar staat ook het een en ander op. je mag me ook toevoegen/uitnodigen. maarre vertel dan wel ff wie je bent mits je onder een pseudo op deze site zit, ik voeg nl niet iedereen toe !

7. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    vind ik ook maar de jonge dame heeft mama 3 jaar voor zich alleen gehad.....en is dus af en toe knap veeleisend

8. kwebbels

kwebbels Niet meer actief

Groep 1/2. Oh dat lijkt me niet fijn als je een stagaire hebt die een ramp is. Ik vind het ook wel weer spannend hoor op mijn nieuwe stage. Straks lig je elkaar niet ofzo :rolleyes:

9. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    :) foutje, bedankt :)

10. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    over die stagiaires.....weet nog toen ik werkte.....pfff heb ik dat ook vaak gehad met stagiaires die op ons eigen college werden opgeleid :rolleyes:....

11. kwebbels

:)  Haha oeppsss ''Nou jongens zo moet het dus vooral NIET'' :) 

12. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    ook dat klinkt heel herkenbaar (terwijl Rick toch niet echt jaloers is verder).....;).

13. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    hmm pien ook niet maar je merk heel goed aan haar dat ze heel lang 1 op 1 is geweest. ook op school hebben ze daar moeilijkheden mee, terwijl ze echt niet dom is hoor eerder heel bijdehand en slim

14. mamavanperine

mamavanperine Bekend lid

11 apr 2008
    607
    0
    0
    Frankrijk
    helaas moet ik al weer gaan er ligt het een en ander te wachten op me. Zoals iedereen weet op de boerderij ben je nooit klaar en met personeel dat geen klap uit voert zeker niet!

15. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Misschien wel iets te bijdehand en te slim ;).

16. kwebbels

Ohhh shit. ZIt in word te werken en ik heb nou weer iets verkeerds gedaan. Er staat tussen elk woord een stip ipv een spatie en overal van die opsommigstekens...PFf heb ik weer

17. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Oei, dat klinkt niet zo gezellig :( (het laatste dan hè ;)).....

Hopelijk kom je gauw nog weer eens kletsen!

18. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    Ehm......dan heb je in je werkbalk boven in op een icoontje gedrukt ;). Welke versie van Word werk je mee?

Even omschrijven.....een hoofdletter "P" met het bolletje aan de andere kant en een dubbel stokje, bolletje is opgevuld en zwart.... (shit, krijg er geen afdrukje van....) Snap je welke ik bedoel?

Als het goed is met Ctrl+* aan en uit te zetten ;).

19. kwebbels

Met de nieuwste word. Ik heb het al opgelost (ik weet al niet eens meer hoe :rolleyes: ). Ik ben ook zo handig he met al die programma's :oops:

20. essie1979

essie1979 VIP lid

17 okt 2007
    12.753
    1
    38
    Adm. medewerkster
    Tiel
    Heb je de fiets wel via bedrijfsfietsen nederland?

Deel Deze Pagina