morgen! ben er alleen even om te zeggen (ik heb alweer een huiler ) dat ik zo lekker een weekje centreparcs ga doen! even helemaal niks! het slapen is nog steeds beroerd maar de fles laten vallen is op zich wel goed gegaan. nog even volhouden want er zit wel al verbetering in! tot volgende week! als er bijzondere dingen gebeuren, graag een pb-tje! doei doei ps kk ik hoop dat het beter met je vriendin gaat. heb niks bij gelezen
O wat leuk om wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat met Isa. Heb regelmatig aan je moeten denken want vond het eigenlijk niets voor jou om niks meer van je te laten horen. En das mooi bout als je maanden geen internet meer hebt.
Ling veel plezier, lekker er even tussen uit. Waar gaan jullie naar toe? Ik heb verder niks bijgelezen. Is er nog wat gebeurd? Op mijn werk was een drukke en hectische week, die gistermiddag eindigde met een knallende hoofdpijn. Toen ik ook misselijk bego te worden ben ik maar naar huis gegaan en heb tot half 6 geslapen en toen ging het weer redelijk. Vanaf komende week ga ik elke 2 weken 4 dagen werken. Ik heb nog een contract voor 80% en mag dat pas in juni aanpassen omdat ik ouderschapsverlof heb genomen, maar ik nam nu steeds een vrije dag op op woensdag, maar zo hou ik dus niks over. Mijn man is weer met mijn schoonmoeder gaan praten en ze is nu akkoord gegaan dat ze elke 2 weken gaat oppassen op de jongens (wat we eerder ook ak hadden afgesproken maar ineens was het 'ik wil niet op 2 jongens passen' ) Eind februari gaan we een lang weekend naar Landal met mijn ouders (Vaals), heb er nu al zin in. Ff weg. Verder alles goed met iedereen?
Mooi avatar heb je! Ben een paar dagen niet geweest dus weet ook niet waar het over gaat. Las dat Ramoontje je sterkte wenste. Niets ernstigs hoop ik?
Ben dus niet de enige met een vermoeiende week achter de rug. Moet zeggen ben weer rijp voor mijn bed. Is je schoonmoeder nu teruggekomen van ik wil niet op allebei passen of kreeg ze het meer opgedragen? Lekker hoor een weekendje weg. Mis je wel de taart op het forum.
Heb het -na veel zoeken en puzzelen- bij Roxio gevonden, ga het nu maar even op die manier proberen (en als ik de HELP-functie mag geloven, zijn die instellingen nu ook gewijzigd voor de verkenner ). Dus nu is het een kwestie van even uitproberen en dan maar even opnieuw branden. In ieder geval bedankt (en mocht het me niet lukken dan laat ik het wel weten, goed?!)
Natuurlijk op een vrije dag hoort een te do lijstje: Kattenbak schoonmaken Vaatwasser uitruimen Gasfornhuis schoon Vuilnisbakken legen Opruimen Was vouwen Was opruimen Gootstenen schoonmaken Pictogrammenbord Sven indelen Planten water Administratie verwerken In het vriendenboek van Sven schrijven Karsten in bad Toilet beneden schoonmaken
Karsten begint te jammeren en die ga ik nu een fruithap geven en daarna in bad doen en naar bed. Tot straks........