meiden ga er weer vandoor. moet echt iets gaan doen anders val ik nog in slaap (niet dat ik dat erg zou vinden maar goed.) al denk ik wel dat het goed is voor me als ik nog even een dutje doe. en dan is hopelijk leon thuis, kan hij mika pap geven en kan ik aan de kook voor vanavond, krijgen een maaltijd salade. dus hoef gelukkig niet heel veel te koken
Vooralsnog niet.....maar dat komt omdat wij te lui zijn . We hebben nog steeds de kanalen niet over de DVD-speler lopen, dus kan ik ze niet opnemen .....Als Pat eerdaags (?) weer een dagje vrij is, zou hij dat doen en dan kunnen we gaan afspelen en opnemen. (en als het me te lang duurt, doe ik het zelf wel....maar heb er nu even geen fut voor)
denk dat ik gewoon niet de goede gedownload heb (da's niet zo erg, maar dat duurt zo godsgruwelijk lang )
Ik was met "De Kleine IJsbeer - Nanoeks Redding" bezig....heb 'm niet specifiek voor een bepaalde datum nodig, leek me gewoon leuk....ga gewoon nog even zoeken of ik een andere download kan vinden .
KK ik kom af en toe berichten tegen over je vriendin waar ik helmaal de kriebels van krijg maar weet nog niet wat er is gebeurt. Wil je wel even een dikke knuf geven want het klonk heftig.
Dat valt zeker mee. Moet je straks ook naar de BSO? Daar is de wachttijd veel langer omdat er maar beperkt plek is. Heb Karsten al in geschreven.