Mmm het rommelt bij velen van ons zeg! De sterren staan zeker verkeerd ofzo. Jullie hebben natuurlijk aardig wat bagage van wat er allemaal gebeurd is. Hopelijk laat hij snel weer van zich horen.
Vervelend dat hij zo jammerig was, maar gelukkig heeft hij wel goed geslapen. Dat gevoel heb ik ook wel eens... zo klein en dan dat al voor elkaar krijgen
Jah of ben ik nou gek... Kijk hij doet best veel voor mij en Mayron maar owkee. Donderdagavond ging hij pokeren in Spijkenisse dus bleef hij daar slapen. Vrijdag kwam hij hier vanuit zijn werk en was moe. Dus hij ploft om half 8 op bed en ik zie m niet meer. We zouden samen boodschappen doen wat ik dus alleen kon doen want hij was met geen stok wakkeer te krijgen. Om 5 uur snachts/smorgens kwam Mayron dus ik vroeg of hij nou ook eens een keer een flesje wou maken, toen kreeg ik als atwoord straks... Dus ik maar weer een flesje gemaakt en gegeven. En Zaterdag hing ie alweer lui op de bank en zou dan 's avonds naar Feyenoord gaan. Nou ik heb m weggestuurd! Ik was het zo zat. En dan zegt ie ook nog, jah ik wil wel trouwen hoor. Ik zeg jah ik wil nhiet trouwen. Hij zegt ik ga cker trouwen als jij niet wilt dan met een ander BEN IK NOU GEK DAK BOOS WORD? Want volgens hem spoor ik niet...
Buddy Lee, hoe is het met je galstenen? En met Sandro? Buddy Lientje, joehoe leef je nog? Alles goed met Danique? MvP, hoe is het op de boerderie? Was de echofoto van Isabella goed? Ling, jij had volgens mij je eerste cb bezoekje? Nannie, je hebt heel wat meegemaakt met Brenden, hoe gaat het nu met jullie?
Fijn dat het goedgaat met Mees! Ik hoop dat Steijn weer gauw de oude is. Geniet maar lekker van het weer en we spreken je deze week wel
Het is mij gelukt, maar toen zag ik in de eerste regel van mijn les alweer abbacadabra staan en op dat moment geen tijd om er rustig voor te gaan zitten, dus ik ben nog niet verder. Hopelijk lukt het vandaag!
Nou ik kan mij goed voorstellen dat je boos bent! Mannen zijn wat dat betreft ook wel heel makkelijk.