nou, ik ga eens even wat in huis doen......heb Joost maar effe in bed gelegd...niks is goed ...nou dan gaat ie maar effe daar liggen....misschien slaapt ie wel een uurtje.
Ik word trouwens wederom niet goed van onze Rick . Het is al weer wekenlang 's nachts raak....vannacht ben ik weer 4x m'n bed uitgemoeten en Pat heeft 'm ook nog 1x teruggelegd....ik weet niet meer wat ik er nu mee moet....hij wil wel steeds stickertjes plakken, maar dat mag dus niet en dan leg ik 'm ook uit waarom. Het tandenpoetsen en wassen gaat wel goed, dus het is ook niet zo dat ie niet meer weet hoe het werkt......Pfffff, zwaar vermoeiend hoor .
Ik krijg vooral van iedereen te horen dat ze ineens zo "wijs" kijkt. Maar ze is inderdaad vreselijk veranderd.
Kan me voorstellen hoor dat je daar nu geen fut voor hebt. Ik trouwens een nog een lieve foto tegen van een slapende Rick hangend over de tafel.
ohhh. vanmiddag zwemmen! toch 1 positief punt aan het nog niet ongesteld zijn.. heb ook echt niet het idee dat ik vandaag ongesteld word!
Wat een cutie, ik las dat ze Indy heet? Weet je vriendin al wat er allemaal gebeurt is en dat ze haar bm kwijt is?
nee, dat ken ik niet..... Maar mijn Piet Piraat is ook gelukt (al is de geluidskwaliteit niet helemaal super, maar dat ligt niet aan mij )
En boos worden van als je nu niet heel snel je bed in gaat dan krijg je billenkoek? En dan gelijk met een laatste waarschuwing a la de Nanny?