Dacht dat ik een quote van Kwebbels tegen kwam dat het een meisje was en ook Indy heet. Maar dat kan natuurlijk ook wat anders zijn.
laatste waarschuwing en dan? Ben vannacht de laatste keer ook wel boos geworden moet ik zeggen.....en prompt sliep ie tot 8 uur .....maar meestal helpt het niks...
Er zijn 2 vriendinnen bevallen....een idd van een meisje, genaamd Indy, en die vriendin die met de KS bevallen is van een jongetje, Mischa genaamd .
To Do list: * stofzuigen * vaatwasser uitruimen * Joost fruithap * licht bonte was aanzetten * licht bonte was ophangen * donker bonte was aanzetten * donder bonte was ophangen * Rick zijn brood op laten eten (voor de helft ) * wc beneden * dweilen boven (en dan vind ik het wel mooi geweest )
Helaas een keer uitvoeren, misschien schikt hij daar dan van. Hier hebben er twee gisteravond ook billenkoek gehad omdat ze er een potje van bleven maken. Daarna ook niet meer gehoord.
Ik kan eens informeren bij mijn KDV. Volgens mij zit er in hetzelfde pand ook BSO van dezelfde organisatie.