To Do list: * stofzuigen * vaatwasser uitruimen * Joost fruithap * licht bonte was aanzetten * licht bonte was ophangen * donker bonte was aanzetten * donder bonte was ophangen * Rick zijn brood op laten eten (voor de helft ) * wc beneden * dweilen boven Extra: * lunchen * wc boven (en dan vind ik het wel mooi geweest )
He meiden, hoe is het hier? is kwebbels al aan dr keelamandelen geholpen? en alle zieke kindjes weer wat hersteld? Ik heb even jullie flesseninfo nodig! Ik ben behoorlijk ziek geweest de afgelopen week en hierdoor is mijn bv flink teruggelopen maar nu moet ik ook nog eens ruim een week medicijnen slikken die in de bv terecht komen. Dus ik had de keuze om fulltime te kolven en weg te gooien of te stoppen. En alhoewel niet iedereen het begrijpt heb ik met pijn in mijn hart besloten te stoppen, ik voel me zo beroerd ik kan het gewoon niet opbrengen om nu alles af te kolven Maar goed wat ik wil weten of mijn schema zo een beetje de goede kant opgaat. 7:00 fles 180 met 6 schepjes 9:00 rijstewafeltje/koekje met wat dixsap 11:00 fles 12:00 brood 14:00 fruit met wat dixsap 15:00 fles 17:30 groente 19:00 fles De tijden zijn niet zo exact hoor, maar dit is de volgorde waarin Roan alles krijgt. Hij eet alles graag, maar zoals van groente ben ik blij als hij alles bij elkaar ongeveer een half 6mnd potje eet. Als hij dit beter gaat doen kan ik beter overgaan naar 3 flessen? Of wanneer is dat ongeveer?
To Do list: * stofzuigen * vaatwasser uitruimen * Joost fruithap * licht bonte was aanzetten * licht bonte was ophangen * donker bonte was aanzetten * donker bonte was ophangen * Rick zijn brood op laten eten (voor de helft ) * wc beneden * dweilen boven Extra: * lunchen * wc boven (en dan vind ik het wel mooi geweest )
jep rug naar buik en buik naar rug (alhoewel dat soms wat hardhandig gaat omdat hij dan met zijn bol tegen de spijlen vd box komt )
Meid je hebt het 6 mnd volgehouden, en wat anderen van jou keuze denken....jij moet erachter staan en doen wat voor Roan en jou het beste is! Dikke knuff! Met je schema is niet veel mis volgens mij....
hier huilt er nog steeds een en die ligt al een uur op bed... er maar uit halen en fles geven en dan nog een keer proberen
Eerst wil ik jou even een hele dikke knuf geven en je heel veel beterschap toewensen. Kan me voorstellen dat het je enorm aan je hart gaat om te stoppen maar nood breekt wet. En de rest lekker laten kletsen. Ik vind dat je het heel goed gedaan hebt. Karsten eet ook maar een half 6 maanden potje leeg en meer hoef ik hem ook echt niet aan te bieden. Omdat Roan 6 maanden is zou ik wel proberen of je terug kunt gaan naar 3 flessen. Ik geef je Karstens schema en de tijden zijn ongeveer: 07.00 210/7 fles 09.30 fruithap: halve pot fruit, halve banaan, halve liga en prakken maar. 12.00 boterham met smeerworst/appelstroop + 150/5 14.30 150cc yoghurt of vla en anders een fles 16.00 soepstengel 17.30 1/2 pot groente 19.30 240/8 Karsten krijgt nog wel eens de fles ipv yoghurt want dat moet hij vaak echt niet en hij wil ook geen limonade of water. Misschien kan je hier iets mee en yoghurt en fruit kan je natuurlijk ook omdraaien.