Ik weet t niet. Hij is wel erg bezig met bang zijn. Dingen zijn opeens "een beetje eng" Dus misschien droomt hij wel. Ook zijn zn lymfeklieren aan één kant van zijn nek erg dik, maar sinds hij ziekte van pfeiffer heeft gehad heeft hij dat heel snel.
wow al meer dan een half uur rust hier da ken toch nie knuffelkonijn ergens vroeg je iets aan me maar ik kan het niet meer vinden raar he hahaahah Ramoontje zou je voor mij ook een banner willen maken? Kan iemand mij uitleggen hoe ik de achtergrond van een foto 1 kleur kan maken?
zal zometeen nog is wat foto's plaatsen jullie kunnen ook op me site kijken en laat plz een berichtje achter ! vind ik leuk 8) \ www.semslegt.babyhomepage.nl
en als je het da dus zo bekijkt dan is die inaanschaf wel duur maar hij heeft ook een lange levensduur en dan valt de prijs omgerekend wel mee
ik heb er ok nog geen een maar weet nog niet hoe of wat en wil het ook zelf doen. heb nu een banner bij een andere site gemaakt en die zijn niet zo crea.
moet nog vanaf 906 verderlezen, maar wordt steeds achter de laptop eggestuurd. want mannetje moet seeds kijken naar klusinspiratie zora ik dus even bij de laptop wegga om bijv te plassen en dan ben i zo een half uur verdervoor ik er weer bij mag en dan wil 1 van de kids wel weer iets.
Goedemiddag! Ben na vrijdagmiddag/avond niet meer online geweest dus ik ga niet alles terug lezen want er is wel weer erg veel bijgekomen. Als er iets belangrijks is gebeurt graag een pbtje! Zijn gisteren bezig geweest met spullen inpakken en dozen in de garage zetten en ons rommelhok opruimen en uitzoeken en dingen die weg kunnen naar de 2de hands winkel in de garage zetten zodat het straks kan worden opgehaald. Daarna nog even de stad ingeweest met z'n 3tjes om te kijken wat voor een kleuren we straks in huis willen overal. Nu krijgt julian straks een blauw met witte kamer, wij een witte kamer met 1 rode muur en de rest word gewoon simpel wit in de hal en de slaapkamer die over is. Beneden word het waarschijnlijk antracietkleurig ofzo met een wittige kleur. Donderdag krijgen we eindelijk de sleutel dus dan kunnen we aan de slag! Ga eerst beginnen met de kamer van julian want die moet eerst af vind ik.
Leuk hoor helemaal je huis gaan inrichten! Ik wil het hier ook een metamorfose geven hoor alleen vind ik de tijd niet
Hier weet ik ook niet hoe ik het allemaal moet qua tijd hoor. Zit natuurlijk met Julian en dan nog 3 honden die ook allemaal hun aandacht nodig hebben. Krijgen wel veel hulp maar dat vind ik dan weer niks omdat ik het gewoon zelf wil doen, heb altijd het idee dat als iemand anders het doet het niet leuk genoeg word ofzo
Wij komen net van de tentoonstelling van de fruitcorsowagens af. Erg mooi hoor. En nu F1 kijken. Misschien daarna nog ff de stad in naar de koopzondag.