Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hoi allemaal,

Daar ben ik weer. Had een tijdje heel weinig puf om achter de pc te duiken en heb het erg druk gehad.
    Ik ben dan ook niet bij, maar begin maar gewoon weer ergens.

ML, ik kan me goed voorstellen dat je niet happy bent met de manier waarop Yaron de afgelopen dagen doet. Het is bij hem wel wisselend he? De ene keer heel lief en de andere keer niet vooruit te branden. Althans niet in de goede richting. Ik zou inderdaad ook heel duidelijk zijn over trouwen hoor, precies vertellen wat er dan van hem verwacht wordt en goed vragen of hij dat wel aan kan, want soms vind ik hem eerlijk gezegd net een groot kind. Moeilijk hoor meis, want het is soms ook weer heel fijn met hem natuurlijk. Heel veel sterkte ermee!

Over sierraden, ik heb dus pas geleden hele mooie oorbellen van Roger gekregen. Mat wit goud met diamantjes erin. Echt heel mooi en ik heb me voorgenomen deze aan Danique te geven als ze 21 wordt.

Niesje, Chris heeft ook zo'n periode gehad dat hij bang werd. Of zich besefte dat hij bang kon worden eigenlijk. Dat gaf 's nachts ook wat gedoe toen (ik geloof dat hij rond de 3 jaar was toen), maar het heeft niet zo heel lang geduurd hoor. Wel had hij meer vreemde dingen rond die tijd. Zo was hij gek op "zwemmen' maar ineens durfde hij het water niet meer in bij het meer omdat hij dan zijn voeten niet kon zien en dat vond hij eng. Wel gek dat ze zich op die leeftijd bewust worden van heel veel dingen waar ze voorheen helemaal niet over nadachten. Maar het hoort er blijkbaar gewoon bij.

Ingrid, wat klinkt dat heerlijk, lekker een nieuw huis inrichten en kleuren uitzoeken enzo. Ik wil hier nooit meer weg, maar als ik dat hoor is verhuizen toch wel weer heel leuk. Succes ermee!

Nog naar Appelpop geweest Essie?

Dat was het even voor nu. Heb ik nog belangrijke dingen gemist?

Liefs,
    Lientje

2. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Ja hoor Niesje ik leef nog ;)
    Alles gaat goed met Danique, alhoewel de BV stress hier toch een beetje heeft toegeslagen. En ik had me nog wel zo voorgenomen me niet gek te laten maken...

Afgelopen maandag ben ik naar het weeguurtje geweest en daar bleek Danique in 3 weken 420 gram te zijn gegroeid. Dat was eigenlijk te weinig zei de inval dame aan de balie. Wel was ze 3 cm gegroeid en dat was best weer veel.
    Ik had gemerkt dat ze wat onrustiger dronk de dagen ervoor en ook korter, waardoor ze dus inderdaad minder binnen heeft gekregen blijkbaar. Het heeft toch weer wat weg van spruw, maar er is niets te zien in haar mondje (ik weet wel dat dat niet perse hoeft, maar toch) en ik voel ook geen steken ofzo in mijn borsten.
    Ook slaapt ze sinds een dikke week door, dus ze krijgt een voeding per dag minder en ze moest eigenlijk net na het wegen eten, dus al met al is het best verklaarbaar dat ze wat minder woog, maar je gaat je toch zorgen lopen maken. Het ligt niet aan mijn productie, want ik moet 's morgens bij de eerste voeding (dan drinkt ze niet zo veel raar genoeg omdat ze de hele nacht doorgaat) altijd de andere borst kolven en daar komt heel veel uit.
    Nou het is een beetje een rommelig verhaal en ik weet niet zo goed wat ik moet doen om haar beter te laten drinken. Ze wil gewoon niet meer. Ook niet als ik het in een flesje doe. Als ze honger heeft drinkt ze trouwens wel heel goed hoor, maar ze is gewoon niet zo hongerig.

Volgende week maandag moet ik weer naar het CB voor de prikjes enzo. Ben benieuwd of ze dan weer volgens het "schema' gegroeid is.
    Ze heeft trouwens nog steeds spekbeentjes en hele natte luiers. Dus ik denk dat ik me gewoon weer zorgen maak om niks.

Liefs,
    Lientje

3. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Kijk het begin is er =D>

4. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik denk dat Silla vanavond wel weer een lijst erop gooit

5. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Oja, nog een vraagje.

Ik kan niet goed beslissen wat ik nou het liefste wil promoten bij Danique, de speen of haar duim. Ze kan goed duimen en doet dat ook regelematig, maar ze pakt ook de speen als ik die voor houdt. De speen is natuurlijk makkerlijker om af te leren, maar de duim kan ze zelf vinden als ze m wil.
    Wat vinden jullie?

6. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Speen...
    Wat je zelf al zegt, speen is "makkelijk" af te leren en als ze "verkeerd" duimt kan ze scheve tanden krijgen...

7. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Leuke site! En mooie foto's.

8. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Je kunt beter in het weekend teruglezen dan op een doordeweekse dag.

9. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Dat is wel weer leuk, een nieuw huis inrichten.
    Alvast succes!

10. Veraatje

Veraatje VIP lid

22 dec 2006
    12.414
    0
    0
    Nou ik kan mij goed voorstellen dat je dan toch zorgen maakt! Ben benieuwd hoe het dan morgen op het CB is. Veel succes ook met de prikjes. En leuk dat je weer even wat van je laat horen!

11. monkeylove

Wat een rust hier vandaag zeg...

12. monkeylove

Er had zich trouwens toch nog iemand hier aangemeld? Die is volgens mij nooit meer teruggekomen...

13. monkeylove

Tralalalalala

14. monkeylove

Boooring!

Michelle is nog bij een vriendin die word vanavond thuisgebracht en Leroy is met 2 vrienden naar de bios en Mayron slaapt dus ik zit hier klaar met een wijntje en zit te wachten op een "goed" gesprek hahaah... Mahjah :rolleyes: Jullie zitten cker allemaal in de kerk ;)

15. monkeylove

WAAR HANGEN JULLIE UIT???? [​IMG]

16. Lientje10

Lientje10 Fanatiek lid

17 sep 2007
    1.395
    0
    0
    Hey ML, zo te zien vermaak jij je juist prima .... hahahaha

17. monkeylove