En toen? Voor de buggy was ie nog wel erg jong lijkt mij. Weet nog van Damian dat hij heel erg moest wennen aan de buggy, van een stuk wandelen raakte hij dan overprikkeld
JEetje wat verveledn zeg. Ik moet eerlijk zeggen dat Mayron ook veel huilt de laatste dagen, maar niet 24/7 gelukkig. Heeft ie geen honger? Mischien heeft ie niet genoeg aan de voeding die hij nou krijgt?
hmm.. heb over het berichtje van knuffelkonijn heen gelezen. maar ik ben blijven zitten tot ze uitgezongen waren Novalie vond het prachtig, die keek haar ogen uit!
Bij het weg leggen huilen baby's met een sprongetje wel meen ik gelezen te hebben in het Oei ik Groei boek.
Geen spannende dingen . Veraatje heeft geeft gisteren de 3333 gehaald, om maar eens 1 ding te noemen.
Jah maar t lastige hier is dat ik een trappetje voor mijn huis heb waar ik die bak eerst naar beneden moet tillen, dan weer naar boven, pffff, word er gek van en MAyron word steeds zwaarder dus daarom wat vaker de maxicosi... Zal eens kijken of ik een foto van mijn huis heb met het trappetje, dan heb je een idee...