als iedereen bij leest, en daar op reageerd, dan rennen we eigenlijk een beetje achter de feiten aan dan gaan we om de dag kijken, en dan reageerd iedereen op iedereen VET hendig!
Ml lees je verhaal, sjongejonge die mannen echt he! liever lui dan moe! knsap best dat je m vandaag de deur hebt gewezen! Daantje ik heb niet alles gelezen, maar issie onrustig, groeispurtje? ik weet van Genaro dat op de arm altijd hielp, maar daar word je op een gegeven moment wel moe van!
Er is niet echt een thema maar iedereen zou iets meenemen om de kosten een beetje te delen. Ik dacht dat er idd een lijst was waar iedereen zich op kon aanmelden of zeggen dat je niet kon. Maar dat was tijdens mijn vakantie en heb het toen niet bij kunnen houden.
Hahahaha,had ik wel verwacht. Telefoon lag netjes naast me op tafel ,maar hij is niet 1keer afgegaan. Nièl is meteen toen ik wegging in slaap gevallen en is pas wakker geworden toen ik weer thuis was. Pfjieuw.....
arm jongetje.. hopelijk gaan ze snel weg! Novalie had ook een paar mugge bultjes.. maar die heeft er geen last van (ik ook niet, zelfs wespe steken worden bij mij niet eens echt noemenswaardig)
Het is ook niet bij te houden alsje niet elke dag een paar keer online bent! Ik heb op mijn 16e een ring gekregen van mijn moeder die zij op haar 16e van mijn oma had gekregen. Nyala krijgt hem natuurlijk ook weer op haar 16e. Ik ben er superblij mee.Oma is er niet meer,maar haar ring heb ik elke dag om.
Hoe is het nu? Nog steeds zo buikpijn? Raadpleeg morgen anders even je hh. Wie weet is het wat anders.