of net als silla.. gewoon je pc in de wc ik doe altijd van alles ondertussen.. was op hangen, stofzuigen, enz enz, als ik langer dan 2 min stil ben, dan ben ik vast wat aan het doen haha.
Nou ik was nog niet van plan om ergens heen te gaan hoor....moet er niet aan denken om mijn 2 schatjes (nou vooruit 3 dan - hubbie incluis-, als ze alle 3 slapen ) te moeten missen...... Ik zal jou een PB'tje sturen!
Gaat veel energie in zitten hè met het inrichten van een nieuw huis? Wil wel foto's zien als het af is.
Ik ook hoor, alhoewel ik mezelf nu af en toe verplicht om de laptop uit te zetten omdat ik me anders verslaafd voel...
ik heb meer het gevoel dat het dan over komt als of je geen "leven" hebt en verslaafd? ik wil niks missen haha
Dat sowieso, maar het was de Indoor in Hasselt, dus al had 't pijpestelen geregend, dat was voor ons niet erg geweest.....
Dan zou ik toch voor de speen gaan. Zeker met het afleren is dat makkelijker dan de duim want dat kunnen ze stiekem gaan doen en daar heb je geen controle op. Zo zonde als de tandje scheef gaan staan omdat je haar nu liever laat duimen.
Maar ik wil ook niet dat Rick/Joost later zegt: "mama, jij zal altijd achter de laptop vroeger".......... Maar ja, ik wil ook niet altijd met een poetsdoek in m'n handen staan ('mama, jij keek 't vies thuis om maar te kunnen poetsen!' of iets dergelijks)