Juli 2008 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door Miss Sil, 28 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovelykids

lovelykids VIP lid

luister naar je eigen lichaam zou ik zeggen.
    en als je meedoet doe niet te gek, maar rustig aan

2. Ramoontje

Ramoontje VIP lid

28 okt 2005
    32.963
    0
    36
    O o, ik moet me even met Rick gaan bemoeien...

Die heeft zich de wipstoel toegeëigend, maar loopt er nu mee rond te sjouwen! :confused:

Tot later!

3. lovelykids

lovelykids VIP lid

mooie aanvullingen!

4. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Nou het schiet hier al aardig op met puinruimen...
    Ik gah denk ik maar eens beginnen beneden ALLES te schuren en te verven...

5. monkeylove

:)

6. lovelykids

lovelykids VIP lid

7. lovelykids

lovelykids VIP lid

8. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    goedemorgen allemaal!

hebben die kids van ons stiekem afgesproken om vannacht heel onrustig te doen?!?! Onze mevrouwtje kon er ook wat van! Normaal is ze 's avonds lekker wakker. Maar nu niet hoor, ze was niet wakker te krijgen! Dus maar ons avond ritueel een uur eerder gedaan en we lagen dus rond negen uur in bed. Hup fles erin en slapen dan, maar toen had mevrouw er geen zin meer in! Na een half uurtje toch maar in slaap gevallen. En rond 4 uur melde ze zich weer voor de fles. Daarna weer niet willen slapen. Heb haar toen maar bij mij in bed genomen en mijn man (Ward) is op de bank gaan liggen om zo toch een beetje slaap te krijgen. Vanmorgen om 7 uur kwam ze weer, toen om 10 uur en nu ligt ze lekker te pitten!

Bedankt trouwens voor de reacties op de voeding! We zijn nu wel begonnen met 100 cc aan te bieden. Een paar keer heeft ze iets laten staan. Dus we zien het wel!

Vandaag ga ik even langs het cb heen om te laten wegen en meten. Heb het gevoel dat ze al een reus aan het worden is!

9. lovelykids

lovelykids VIP lid

leuke foto.

vraagje heb nl al een keer eerder hier een foto van tummy tub voorbij zien komen met ook zo'n opgevouwen kindje erin. (weet niet meer van wie) dus ook die met de voeten omhoog.
    nu is mijn vraag hoe doen jullie de kindjes in de tub, want ik 'moet' sam in een soort van kill-houding badderen. dus een paar vingers onder de oksels en duim en wijsvinger rond keel/nek. heb bij maud wel wat anders geleerd toen, maar ook daar zat ze met de voeten omlaag. hebben jullie nog een andere makkelijkere en vriendelijkere manier dan wat ik nou doe? ? ? ? ?

10. lovelykids

lovelykids VIP lid

doe mij ook zo'n vriendin.
    ook dit is weer zo'n mooie foto

11. lovelykids

lovelykids VIP lid

superfoto! ! ! ! ! ! !

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    :) :) :)
    ja ik ben erg blij met haar!

13. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Veraatje: hier zit er overdag ook wel eens meer dan 4 uur tussen een voeding. Helaas merk ik dat 's nachts dan meteen terug....

Mrietje: het is inderdaad de leverfunctie. Sterkte hoop dat je vandaag goed bericht krijgt.

ML wat een droom. moet er nu nog niet aan denken weer zwanger te zijn...

Kwebbels: komt vanzelf dat je je aandacht weer kunt gaan verdelen....ik heb zelfs nog (heel af en toe) tijd om hier te neuzen met twee kids.

Veraatje: ik zei in mijn kraambed van Nick al dat ik een tweede wilde...

Ramoontje: ik leg Chris vaak aan en als hij dan los laat omdat mijn TSR te heftig is laat ik dat eerst weglopen (hier spuit het eruit) in een spuugdoek voor ik hem weer aanleg. Soms moet ik dat wel 2 of 3 keer doen voor hij rustig kan drinken.
    Ik heb overigens ook een hele heftige (pijlijke) tsr aan de andere borst als Chris begint te drinken is ook niet fijn zeg maar....bij NIck voelde ik mijn tsr nooit maar nu...pfff
    enne ik kan met mijn duowagen het kruidvat hier in...

1e prikjes komen met 2 maanden. Hier dus a.s. donderdag.

Hier ook een onrustig nachtje geweest met veel mopperen als gevolg van krampjes maar gelukkig geen krijsen hier. Wel verrot geslapen dus. Vanmiddag het tweede bezoekje van mijn freelancewerk gaan doen. Chris moet dus weer een flesje gaan drinken. Hoop dat het dit keer beter gaat dan vorige keer. We moeten dit echt regelmatiger gaan doen om te zorgen dat hij straks geen flessen gaat weigeren, dat zou erg vervelend zijn als ik weer moet gaan werken....bah.

14. lovelykids

lovelykids VIP lid

15. lovelykids

lovelykids VIP lid

sam begint daar ook al mee. denk dat ik maar een slaapzak ga aandoen ofzo, maar ook omdat ze omhoog kruipt. zo af en toe ligt ze geknikt in bed

16. lovelykids

lovelykids VIP lid

je hebt wel kleine slaapzakjes bij prenatal

17. monkeylove

18. lovelykids

lovelykids VIP lid

wil je vraag wel beantwoorden, maar heb geen naaiwerk gehad aan de onderkant. dus geen vergelijkingsmateriaal. sorry

19. Shopse :) enne ook wat voor jezelf kopen :)
    Bij mij schiet dat er wel is in sinds ik kinderen heb. Koop meer voor hun dan iets voor mezelf en als ik dan wat voor mezelf koop voel ik me schuldig :rolleyes:

20. lovelykids

lovelykids VIP lid

weet niet wat haar gewicht is, maar ik zou zeggen doen.
    sam is bijna 4 wk en die drinkt minimaal 120 en max 150 en 6 flessen op een dag, maar nou is sam bijna 5 kg.

Deel Deze Pagina