Nou ik geef het op hoor dat teruglezen ML: Jij kleine dievegge jij , ik heb ook vaak het idee dat Tygo soms een loopje met me neemt met zijn gepiep maar daarin tegen is het ook soms wel weer grappig. Yaron I rest my case! Laat hem maar ff in zijn sop gaarkoken DE NERD! Niesje en Chris: balen dat jullie je niet zo superfit voelen...hoest nou? Niesje: Lekker aan de klus dus in huis, leuk hoor! Daantje: Sterkte ik weet hoe je je voelt! Ingrid: Ook al een makeover in je huis, gaaf hoor! Lientje: Kan best voorstellen dat je je ietwat zorgen maakt maar goed zolang de kleine lekker eet, goed poep e.d. komt het allemaal wel goed. Succes morgen Jess: Fijn dat het zo goed met jou en de kleine gaat. Enne wat je ex betreft, dat het gewoon tot een DNA moet uitlopen wat een nerd! Wat betreft Ling...deze heeft mij gemaild dat ze het moeilijk vind om ons bij te houden dus die komt zo nu en dan ff langs of leest mee...
Update 2: hij is nog steeds bezig....... was 't de bedoeling Anno niem dat die banner vandaag nog klaar is? Oh, hij is eindelijk klaar..........ik ga effe kijken
hallo allemaal, alles goed met iedereen, ben al even niet meer heel actief geweest hier maar druk druk druk, veel verjaardagen enzo gehad pfff
Juli Mama's 2008 !!Gelieve het overzicht niet zelfstandig aan te passen zie info onderaan de pagina!! De Kids In onze gedachten Tessa* 11 maart 2008, Dylan* en Dinand* 8 april 2008 5 april Dylan* - zoon van Vergo - *8 april 2008 6 april Dinand* - zoon van Vergo - *8 april 2008 27 mei Brenden - zoon van Nannie 18 juni Genaro - zoon van Miss Sil 24 juni Nilo - zoon van Patricia01 24 juni Wessel - zoon van Bloem82 25 juni Nièl - zoon van Mrietje 25 juni Chris - zoon van Duikster 27 juni Karsten - zoon van Senninha 27 juni Sandro - zoon van Lee74 29 juni Senna - zoon van NinaVI 29 juni Jules - zoon van Nin0 30 juni Novalie - dochter van Anno niem 30 juni Jeroen - zoon van Memoiikke 1 juli Tygo - zoon van Silla 1 juli Mayron - zoon van Monkeylove 1 juli Roan - zoon van Niesje1980 2 juli Isabella - dochter van MamavanPerine 7 juli Aimey - dochter van Nance1979 8 juli Nikita - dochter van Susanne85 8 juli Sem - zoon van Semmiej 9 juli Rajah - zoon van Heidi77 9 juli Jasmijn - dochter van Jessbutterfly 10 juli Jesse - zoon van TuttiFrutti 12 juli Mees - zoon van Christiea 13 juli Indi - dochter van Kwebbels 15 juli Marin - dochter van Veraatje 15 juli Esmee - dochter van Knuffelkonijn 15 juli Dean - zoon van Mirre 16 juli Sem - zoon van Esther1986 16 juli Marcus zoon van Sassa25 17 juli Joost - zoon van Ramoontje 18 juli Eline - dochter van Minka 18 juli Ivy - dochter van Sann 18 juli Timo zoon van Moesje83 20 juli Mika - zoon van Daantje85 20 juli Danique - dochter van Lientje 20 juli Mikayla - dochter van Miss Piggle 21 juli Merel - dochter van Essie1979 22 juli Yannick - zoon van Naomi32 22 juli Julia - dochter van Patricia34 23 juli Sam - dochter van Lovelykids 23 juli Dean - zoon van Bd81 25 juli Demi - dochter van Mirjam2112 25 juli Anoeska - dochter van Pluys 27 juli Rihanna - dochter van Liesje76 30 juli Jurre - zoon van Rensie 02 augustus Pieter - zoon van Mone 13 augustus Julian zoon van Ingrid30 Afsprakenlijst Week 38 15 sept. HB controle Knuffelkonijn 15 sept. om 9:30 uur prikjes Joost (Ramoontje) 15 sept. om 09:40 uur prikjes Marin (Veraatje) 15 sept. om 11:20 uur prikjes Marcus (Sassa25) 16 sept. 1e werkdag Senninha 16 sept. om 09:45 uur 1e CB afspraak Julian (Ingrid) 16 sept. om 14:30 uur prikjes + afspraak wijkverpleegkundige Indi (Kwebbels) Week 39 23 sept. om 11:35 uur prikjes Merel (Essie) 23 sept. om 13:45 uur prikjes Timo (Moesje83) 24 sept. om 14:30 uur prikjes Anoeska (Pluys) 25 sept. om 10:00 uur prikjes Sam (Lovelykids) Week 40 29 sept. om 8:30 uur 2e prikjes Tygo (Silla) 01 okt. om 8:55 uur Tygo na-controle KA (Silla) 02 okt. om 11:45 uur CB afspraak Novalie (Anno Niem) 03 okt. om 11:45 uur Silla na-controle Gyn Week 41 07 okt. 1e werkdag Silla 07 okt. om 09:55 uur prikjes Jurre (Rensie) 07 okt. om 12:00 uur prikjes Mayron (Monkeylove) 10 okt. om 09:30 uur prikjes Karsten (Senninha) 10 okt. om 13:45 uur nacontrole gyn Lientje 10 Week 42 13 okt. om 16:00 uur prikjes Nièl (mrietje) 16 okt. om 15:40 uur prikjes Sem (Semmiej) Week 43 Week 44 8) Buddylijst 8) Silla <--> Monkeylove Senninha <--> Patricia <--> Anno niem Mama van Perine <--> Duikster <--> Veraatje <--> Rensie Mirre <--> NinaVI Niesje1980 <--> Lientje <--> Lee74 Susanne85 <--> Jessbutterfly Knuffelkonijn <--> Nannie <--> Esther1986 Jessbutterfly <--> Lisettedijkstra <--> Essie1979 Mrietje <--> Christiea <--> Kwebbels Bloem82 <--> Bd81 Heidi <--> Misspiggle <--> Duikster Lovelykids <--> Tuttiefrutti <-->Ramoontje Mirjam2112 <--> Miss Sil Ingrid 130 <--> Senninha Pluys <--> ? ? Wil je jezelf als buddy opgeven of heb je al iemand gevonden, geef het dan door voor de lijst! Verklarende Juli mamas woordenlijst Bedgym = Gymen in bed. Bijvoorkeur met man of vriend Penny-aktie = Een onhandige handeling of moment waar je achteraf erg om moet lachen, vernoemd naar onze lieve Penny Boutnacht = Een nacht waarin je niet slaapt omdat er iets is wat het slapen belet... Een dikke zwangere buik en bijkomende ongemakken of een baby die blijft janken. Ook bekend als Houtnacht Onderkantje = Het vrouwelijke geslachtsorgaan Kattenwas = Je baby opfrissen (gezichtje, handjes en billetjes) met een washandje i.pv. een badje. Boxsprinmatras/Surfplanken = Kraamverband Melkfabrieken= Borsten Artiesteningang= Anus Senseopads= Zoogcompressen Zen- moment= Even tot 10 tellen en relaxen na een hectische dag of chaotische situatie Mama Honger= alleen maar bij mama willen hangen O Tips/ Inspiratie / Must have Boeken O TIP Luister naar de tips en gebruik alleen degene waar jij je in kunt vinden en gooi de rest in de prullenbak QUOTE Zou ze zelf ook niet vinden dat haar hormonen soms een beetje overdrijven Loesje BOEKEN Oei ik groei ! van Hetty van de Rijt en Frans X. Plooi ISBN 978-90-2154-384-0 Betreft: Alles rondom de 10 sprongen in de mentale ontwikkeling van je baby Tevreden Baby van Gina Ford ISBN 978-90-5897-779-3 Betreft: Hoe je baby s nachts doorslaapt incl. checklisten MOEDERS het complete handboek voor moeders met kinderen van 0 tot 12 jaar ISBN:978-90-5767-220-0 Betreft: Alles wat moeders willen weten van ontwikkeling, kinderziekten, spelletjes, recepten en knutselen Hoe werkt mijn baby door Louis Borgenicht & J. Borgenicht ISBN 905-767-1336 Betreft: een geweldige handleiding voor moeders Plaatsing of wijziging op de lijst? Stuur dan een PB door naar Silla. De lijst blijft dan netjes en up-to-date.Tevens zijn (boeken) tips, inspiratiequotes e.d. ook erg welkom! (benodigde info kids; Geboortedatum + naam baby. Bij afspraken: datum, tijd, soort afspraak) LET OP! Er zijn een aantal ladies verwijderd om de lijst up-to-date te houden, mochten jullie weer mee willen kletsen stuur jullie info e.d. en ik zet jullie er weer gewoon weer op!