Haha jah en je kan er best aardig mee verdienen als je iets hebt wat pakkend is zeg maar. Nou jah, liefde, mensen blijven zich eeuwig van alles afvragen dus wie weet
zou ik ook doen eerder toen jor weg was, ging ik ook altijd uit enzo, ga niet een beetje alleen thuis zitten..
Nee, en mocht het obverhoopt echt goed gaan lopen, vraag ik m'n eigen 0900nummer aan en dan vang ik 0,80 cent per minuut hahah...
haha neej maar jah, de naam Esther komt zoo vaak voor volgens mij hebben we dr hier drie, dus dat maakt me niet zo veel uit
Nee ik kwam niet verder dan de helft van de inschrijving ofzow, toen was ik er moe van haahahahahhaha
Daarna nog gezellig even uitwaaien op het strand. Maar gelukkig gaat ze naar je moeder en niet naar je schoonmoeder.
dan delen we de inkomsten via de ads je kent mn tarief he, ik net iets meer dan de rest .. t moet wel kunnen werken hoor, hoe heet die? mona? is dr ook beroemd mee geworden
dr is een stijgende lijn druk.. ach, t mag nog wat drukker, maar voor de eerste maand dat ie in de lucht is, is het echt niet verkeerd.
owww relatieplanet.. ik dacht linktrailer, dat jij net als mij, links gaat zoeken en onderwerpen bedenken, sites maken dacht al, daar heb ik byron niet over gehoord