daarom! en het is erg leuk om te zien.. alleen echt logica zit er nog niet in, de ene dag is het ene thema in trek, de andere dag die.. en dan heb je een goed lopend thema, zet google hem ineens ergens achteraan.. daar snap ik ook niks van.
zoizo, als ze naar mn zusje oid ging ook niet.. mn moeder heeft er dan toch meer verstand van, en is net als mij daarin.
Ramoontje bedankt voor de CD. Zodra Niels de nieuwe printer heeft geinstalleerd dan zal ik een kopie maken en hem retour sturen.
gelukkig niet vanochtend moest hij nog wel naar de ha om zijn buik na te laten kijken vanwege de urine van vorige week. aleen had de ka al gezegd dat hij daar helemaal niks van verwachtte. maar goed ik denk laat hem maar even lles goed bekijken en dan gewoon weer lekker naar huis. komt de ha er mee aanzetten dat hij ivm de temp.wisselingen toch nog maar de ka belt met wat te doen. belt die vanmiddag weer zegt ha; ka vond het niet nodig want het was echt griep nasleep en dat kon nog wel tot halverwege de volgende week duren echt op het puntje van mijn tong lag ; zei ik toch?! dus de ha had me weer voor niks op de kast
Ligt het aan mij of is Chistiea even al niet geweest? (Ben natuurlijk ook niet superveel geweest afgelopen week).