Hé Mila tuurlijk ken ik je nog. Ik spot je nog wel eens hier en daar op het forum. Wat een lief ventje heb je zeg en het gaat hard hè. Ik heb het ook heel erg druk. Heb er natuurlijk nog 2 rondhobbelen en mannetje heeft pfeiffer en Maarit nu ook. Plus mijn werk 27 uur per week en het hh red ik het net. Maar naast dit forum heb ik ook bijna geen ander leven hoor.
En je weet toch niet hoe het leven er uit gaat zien en om daar nou alles voor in de holding te zetten...............
Ik zou er ook nog wel een willen,mijn hart is er groot genoeg voor maar de knip helaas niet en ik zou ook niet weten waar ik een 4e moet laten.
Nou binnenkort... Ik bedoel meer dat ik denk ik niet weer ruim 3 jaar ertussen laat zitten, eerder ongeveer 2 jaar!
Nee dat is lastig he... Hoe deden ze dat vroeger toch? Met 12 kinderen Nee denk dat wij na de 3e er ook klaar mee zijn, bovendien denk ik dat ik ook niet meer kindjes mag maken ivm mijn litteken!
Voor mij zou een 5e zwangerschap ook niet goed zijn voor mijn gezondheid denk ik. De vk zegt altijd dat ik gemaakt ben om te bevallen maar om de kleine 9 maanden te dragen is niet goed voor mij.
Nee zeg met die BI van jou! Wat je er zo over vertelde vond ik al extreem zwaar klinken laat staan als ik er ook zo last van zou hebben! Respect hoor!
Tussen Sven en Maarit zit 2 jaar en 7 maanden (maar daar zat nog een ma tussen anders was het 2 jaar en 2 maanden geweest) en tussen Maarit en Karsten zit 3 jaar en 2 maanden.