Ik ga wat aan het eten doen en Karsten begint ook te piepen dat hij wil eten. Ik kom vanaaf nog wel even kletsen.
Is dat wel goed bevallen zo tussen Maarit en Karsten? Is zij jaloers ofzo? Toch lijkt het me wel anders als je al een broer heb en dan nog een klein broertje krijgt dan wanneer je eerst alleen was en dan ineens een broertje krijgt?! Lisette is momenteel ontzettend jaloers!
Ja ik moet er ook vandoor... Mijn schoonmoeder is in het land en is jarig dus ff op visite! Hoop dat Marcus er ook zin in heeft want die is al 2 dagen chagerijnig Nou als hij uit zijn dak gaat ga ik gelijk naar huis!
Gaat hartstikke goed, helemaal niet jaloers of iets. Ze vindt het juist hartstikke leuk om te helpen en zo. En wat ook zo leuk is als ze 3 zijn in tegenstelling tot 2 dat ze het veel bewuster mee maken. Jammer dat ze zo jaloers is. Weet ook niet wat je er aan zou kunnen doen zo gauw.
Ze zeiden op het CB dat het wel voor kon komen dat ze later jaloers zouden worden omdat de baby meer wakker is... Maar ja voor haar zitten behoorlijk spannende tijden aan te komen dus ik denk dat het daar deels ook wel mee te maken heeft... Ach ja we gaan gewoon door en probeer haar zo positief mogelijk te benaderen, tenzij ze echt te ver gaat natuurlijk!
Nou jij ook gefeliciteerd dan met je broer(tje)! Ik spreek je snel weer, eet smakelijk voor strakkies!
kk nogmaals gefeliciteerd!echt heel gaaf, wat zeiden de opa's en oma's? ik ben weer bijgelezen en wacht tot de battle!
Zo Karsten heeft gegeten en ons eten is bijna klaar. Hij heeft gisteren voor het eerst macaroni met de pot meegegeten. Dat ging echt goed, hoefde niet eens echt kleine stukje te maken. Zijn boterham 's middags is ook in 20 minuten op. 8)