We hebben het er toevallig deze week wel over gehad (6e zintuig )Het valt me idd wel op dat ik kriebels heb. Maar praktisch en financieel gezien vrees ik dat het niet gaat lukken. Daarnaast mijn mega angsten die weer naar boven komen. Maar ik zou graag willen maar we weten gewoon niet hoe we dat financieel en practisch gezien gaan bolwerken
Ik mis je ook hoor meid . En wat Tygo betreft het zou idd best door tandjes kunnen komen, misschien in combi met een sprongetje , hoe dan ook het is erg vervelend (maar hij doet het echt niet om jou te pesten ).
Dan moet je hem gewoon nieuw kopen, als je besluit om het te doen. En doe je er niets mee uiteindelijk misschien dat ik hem dan van je overneem.
Nee dat zou nog es wat zijn dat ie me nu al aan het terroriseren is dat gebeurt toch meestal rond zijn 16e jaar Ik moet er maar gewoon mee leren omgaan. Tis voor hem net zo vervelend al niet nog vervelender dan voor mij...
Ik had het Pat nog gevraagd of ik er een zou kopen, zijn antwoord: moet je zelf weten . Toen dacht ik bij mezelf 'ik overleg/vraag het tenminste nog, als jij zonder reden nieuwe banden op je auto koopt overleg/vraag je dat ook niet '.
Ik probeer het te onthouden. Ik geloof dat KK ook getrouwd is. Vorige jaar zijn er 4 van onze club getrouwd, in maart, mei, juni en december meen ik. Jij bent in april getrouwd, ik in mei en Nicky in augustus.