Oh, ik geloof dat er zo wel iemand een fles lust, mag ook wel want de laatste was om iets na vijven.....
he we wonen dan wel vlak bij elkaar dacht ik zo. senn kom jij uit someren? en mrietje waar kom jij vandaan, heb nog niet zover terug gelezen
Heel veel energie, vooral nu dan met het uitzoeken van wat wel mee gaat en wat niet mee gaat en dat allemaal weer verdelen in de garage zodat straks wel het goede naar de 2de hands zaak gaat en niet het spul wat we mee willen hebben en natuurlijk de kleuren voor in huis aan de muur want in het echt is het toch altijd weer anders. Zal wel before en after foto's maken zodat jullie het kunnen vergelijken.
Hahahaha,yep daar heb ik demeetse tijd vanmijn leven gewoond,maar ben nu 2 jaartjes Astenaar .Maaruh....hoe ken jij Someren en Asten?
Jah is ook vet irritant! Ik had de winingbouw al gebeld maar die zeiden dakket zelf maar op moest lossen. Nu haal ik maar gewoon die maxicosi van het onderstel of (of de kinderwagenbak) die zet ik binnen en dan de rest...