Ons kost 1 dag kdv nog geen 50 euro, dit is natuurlijk wel nadat we het geld van de belastingdienst terug hebben gehad maar dat gaat eigenlijk allemaal tegelijk dus hebben er geen last van. Tuurlijk als je er 2 hebt kost het je 100euro, denk ik tenminste, maar anders even kijken wat je allemaal terug kan krijgen van de belastingdienst zoals kindgebonden budget, zorgtoeslag en ga zo maar door.
Hugh is dus nog niet verandert .....(hier is Pat ook nog niks verandert hoor....zeg net tegen 'm: 'de eerste juli mama is door de pil heen zwanger geraakt van nummer 2'....zijn reactie 'daar was ik niet bij, kan ik niks aan doen'
denk het ook niet....ik moet maandag ongi worden....gisteren de laatste pil van de strip geslikt....(heb nl. nog steeds klachten)
Nou dit interesseert hem gewoon echt niet....hij heeft niks met spelcomputers ....en die paar kilo teveel van mij kunnen hem ook niet deren 8) (da's dan wel weer fijn )
das minder ja ergens wel spannend...na de nega testen van afgelopen week verwacht ik niet veel maar goed ik kan ook te vroeg getest hebben he eerst maar eens maandag afwachten
Ik krijg voor Sven en Maarit nu 59.7% en voor Karsten 29.7%. En daar komt dan nog per kind 1/3 van de werkgevers bij.
hier was er ook 1 helemaal blij voor kk en chris. Het begon zelfs bij hem te kriebelen Heb hem nog voorgesteld om dan maar ipv mij mee te kletsen maar dat deed hij toch maar niet