je gaat lijken op mijn buurvrouw , en zal je 1 ding verklappen, je wil op veel mensen lijken maar op haar no way!
Kwebbels heeft volgens mij alleen maar een lijst met mensen die interesse hadden, maar niet de definitieve aanmeldingen.
klopt! maar ik wil geen ruzie oid! dus denk ik zeg maar even dat ik het niet beledigend of wat dan ook bedoelde! altijd het zelfde, ook met msn.. hoevaak je daar wel niet verkeerd mee over komt, of het verkeerd leest..
jah, die buuf die naar beneden gilde was het toch? verschrikkelijk! toen zij sassa dus ook, dat zij NIET van die grapjes hield.. maar ik wist niet meer dat jij het was (anders had ik het NOOIT gedaan natuurlijk.. :^o O )
haha ik bedoelde het ook niet zo hoor, mensen met een gezond verstand doen zo'n dingen niet en neem aan dat wij daar onder horen toch
Volgens mij heeft ze ook een stuk overgeslagen, want normaal is ze altijd heel accuraat met mensen feliciteren en ze heeft Veraatje niet met haar 3333 gefeliciteerd (of heb ik daar dan weer overheen gelezen?)