mn schoonmoeder gilt zoo hard, dat novalie zo geweldig is, dat novalie standaar ongeveer uit de box springt.. ik zeg juist tegen haar dat ik haar knijp.. omdat ze adn altijd zo heerlijk kijkt
ja die buuf was het ja (zou bijna zeggen bief want zoveel vlees heeft ze wel aan haar lijf zitten) het is je vergeven hoor, zijn we weer vriendjes ?
dan moet juf veraatje komen, en dan handje schudden dan is het weer helemaal koek en ei tuurlijk zijn we weer vriendjes!
had haar vandaag ook weer "tepakken" we hadden het over muziek.. en als ik ergens een hekel aan heb, is het die cd`s met baby gepingel (sorry voor wie het wel leuk vind) dus zij vraagt of ik dat wel heb, dus ik zo, nee vind er niks aan.. en dan begint het, jaa maar novalie vind dat wel mooi! dus ik, nou ze komt niks te kort hoor.. luisterd genoeg muziek. oww? wat dann? ik dus: gunsaroses (of hoe je het schrijft) nirvana, al vind ze daar niet alles mooi van, soms is het wat te hard.. ook houd ze heel erg van bon jovi, en system of a down.. echt hoe ze dan kijkt als blikken konden doden ik ben gewoon gemeen weet het.. okee ze luisterd die muziek wel, maar niet te hard natuurlijk (ze moet later nog wel gehoor hebben)