dit is esmée haar schema: 7 of 8 uur 165 cc melk 9.30 uur fruithap + halve liga dan naar bed 11.45 uur 165 cc melk of 80cc melk en 80cc pap 14 uur halve liga + half potje fruithap 16 uur 165 cc melk 17.30 groente + danoontje 19.00 uur 180 cc pyamapapje Daarna naar bed en doorslapen tot 7 of 8 uur..
moet eigenlijk vandaag worden dus het kan nog.... maar als ik woensdag nog niet ongi ben dan ga ik pas testen maar ik verwacht gewoon ongi te worden hoor die nega testen van vorige week vertrouw ik wel
julian zijn schema (tijden kunnen wisselen maar wel in dezelfde volgorde) 8uur 235cc melk 10uur fruithap klein potje helemaal op 12uur 235cc melk 16uur 235cc melk 18uur groentje potje half potje altijd, af en toe een vol potje 20uur fles tussen 12 en 16 krijgt hij een liga of rijstewafel en als hij dorst heeft wat te drinken. tussen half negen en negen ligt hij meestal op bed en tussendoor gaat hij naar bed als hij moe is wat helaas niet al te vaak is. Nu ligt hij ook op bed maar hij heeft er weinig zin in
Rihanna's schema 08.00 uur fles 240cc 10.30 uur grote pot fruit 13.00 uur fles 200cc 15.00 uur 80cc dixsap 17.30 uur grote pot groente met yoghurt/kwark na 20.00 uur fles 240cc
heb besloten vandaag geen to do list te maken maar een lijst van dingen die ik al heb gedaan. Tot nu toe staat daar op: trap afnemen deuren boven en beneden afnemen wc (pot incl. tegels e.d.) julian fruithap gegeven radiatoren (of hoe je dat ook maar noemt) afgenomen vaatwasser ingepakt en aangezet hmmm.... nog niet echt veel eigenlijk. Nou ja ga weer verder! Ga nu de keuken maar eens schoonmaken en de eettafel leeg maken. Hebben jullie ook dat daar altijd zoveel troep opligt? Bij ons ligt het altijd helemaal vol met van alles en nog wat, de post, kleertjes van julian, reclame en weet ik veel wat nog meer
Heb nu trouwens 2x 's avonds een pyjama papje gegeven en hij houd het gewoon binnen! Hij spuugt dus echt helemaal niks ervan uit, met de gewone melk, ook met nutriton en rijstebloem, spuugt hij altijd maar daarmee dus niet!
Goeiemorgen! ben een tijdje niet geweest maar t is hier zo druk! k moet steeds werken. Komende week ook weer normaal ben ik don en vrij vrij maar moet deze week dins. tm vrij werken. Volgende week gaat brenden een week uitlogeren (k zie m dan wel gewoon na mijn werk want we doen m dan zelf op bed enz) We krijgen nml een nieuwe vloer en alles wordt geschilderd! dus ja dat gaat niet dat brenden hier dan is. K zie er wel tegenop hoor maar ja t moet toch! KK wou je zo ook nog even feliciteren! Vind het echt super gaaf voor jullie. Volgens mij zal esmée heel blij zijn met een brusje! Nou ladies tot gauw dikke kus
hier ook altijd een tering zooi op de eettafel...en hoe vaak ik het ook opruim..het ligt de volgende dag altijd weer vol wipper op tafel..2 windlichten met kaarsen, stapel kranten/reclame, babyboek van Rihanna....enz enz
wat goed zeg! lekker toch...Rihanna vind pyamapapje ook zo lekker ik heb haar nu ook helemaal van de Nutriton af !
Ik heb inmiddels de hoop gekregen dat als hij straks op de opvolgmelk zit hij ook geen of in ieder geval minder nutriton nodig heeft. Bij de 1ste melk moet er nog steeds 4 scheppen doorheen