nu ga ik echt weer wat doen, bedacht me net dat ik natuurlijk zelf ook wel wat moet eten dus net een broodje naar binnen gewerkt, vanochtend ook al ontbeten dus het gaat de goede kant op
dat er gewoon al kindjes zijn die een paar woordjes praten zeg bij Rihanna zijn er nog niet eens tandjes door...laat staan kruipen of praten
hij krijgt iig meer als wat mika krijgt op een dag. mika krijgt niet extra water of sap ofzo en ook geen danoontje. dit is mika zijn schema: 08.30 fles1 (180/6 09.30 fruit (groot potje maar dan half) 12.30 pap (180/6) 15.30 groente (groot potje maar dan half) 16.30 fles(150/5) 21.30 fles(180/6)
haha bij mika ook niet hoor, duurt ook nog wel ff denk ik. hij heeft zich sinds gister weer van buik naar rug omgerold bleef niet meer liggen op de buik haha.
rihanna draait zich zonder problemen op de buik maar blijft dan altijd liggen omdat ze altijd spelen wil...terug draaien naar de rug kan ze wel maar wel dezelfde weg terug dis niet echt doorrollen ofzo
Nachtje hotel was top lekker sjiek! en erg gezellig. Nova is nog ziek.. nog steeds 39.6, dus heb de dokter weer gebeld, en ga dr van middag heen. uhmm.. gister leuke verjaardag gehad, ondanks de zieke
leuk dat je nachtje hotel lekker gezellig was beterschap voor zieke Nova....had wel verwacht dat de koorts onderhand gezakt zou zijn..idd toch maar even de ha bellen