yep...normaal heb ik al wel ongi buikpijn maar ik heb nergens last van nou ja ik ga toch niet eerder testen als woensdag mocht ik het dan nog niet zijn
ik eigenlijk ook wel.. gister ging het wel weer beter dan zaterdag, maar ze heeft nog 39.6.. dat vind ik vrij hoog.. voor 4 dagen.
yep...maar ik verwacht eigenlijk dat ik gewoon ongi wordt zou toch wat zijn he...2 meiden door de pil heen zwanger wat is de kans....dus ik zal gewoon ongi worden
heb besloten vandaag geen to do list te maken maar een lijst van dingen die ik al heb gedaan. Tot nu toe staat daar op: trap afnemen deuren boven en beneden afnemen wc (pot incl. tegels e.d.) julian fruithap gegeven radiatoren (of hoe je dat ook maar noemt) afgenomen vaatwasser ingepakt en aangezet keuken gesopt eettafel leeg gemaakt eettafel stoelen afgenomen eettafel afgenomen Begint toch al ergens op te lijken mijn lijstje. Ga zo maar eens verder met het woongedeelte, bank salontafel, tv meubel, kast en alle audioappartatuur. Heel mooi hoor dat zwarte spul van de audio maar het trekt wel ontzettend veel stof aan
neej owwww weet je! ik heb BLOEMEN gekregen! van Byron, voor mn verjaardag tulpen.. geen eens anjers, uit zich zelf! het is ongelofelijk
jah.. kan me niet meer herrineren dat ze lachte.. ze huilt en piept alleen maar maar hopelijk gaat het snel weer beter.
: : : wat lief van hem! Nog gefeliciteerd he...wilde net een lekkere taart plaatsen maar ik kan het niet uploaden...(wordt geblokkeerd)
vond ik ook! heeft ie toch geluisterd naar mn (bloemen en sex, vazen, enz verhaal ) oww, ik heb nog in de koelkast taart genoeg nog haha.