Doet me denken aan een filmpje wat ik gisteren bij Laat ze maar lachen zag. Daar kon je in een beddenwinkel een waterbed uitproberen, maar de toplaag was zo dun dat iedereen die dat deed in een bak water viel .
Slaap lekker! Ik lees ook nog gauw even bij en ga dan ook op bed. We zitten al geruime tijd met een huilende Marin die niks wil. Mijn man is haar nu aan het troosten en straks is het mijn beurt weer.
haha zal ze wel raar gekeken hebben of niet, zou niet weten waar mika van houd, hij reageert er niet echt op volgens mij
Goedenavond, weer ff 25 pagina's doorgelezen hahah... Knuffelkonijn ja idd was sem net een paar dagen oud en hij had honger dus dan maar ze arm
owkee laat ik er maar 1 met een kind doen want anders krijg ik misschien een ban als ik me neit aan de regels hou
ik ga ook zo naar bed! morgen weer een drukke dag.. nou ja.. savonds verjaardag van mn schoonvader (juist die man die met mn schoonmoeder getrouwd is.. dus helaas zij is er ook) dus ik MOET voor 18.00 de 1000 pagina`s voor bij hebben zien gaan! want anders maak ik geen kans meer! dus klets gerust nog even door