nou ik bener weer ff vandoor. moet nikita uit bed plukken want die gaat zo met jroen naar de dokter toe. ik heb t idee dat nikita haar oortjes niet helemaal lekker zijn dus wil ik meteen ff na laten kijken aangezien jeroen bij de dokter moet wezen voor zijn knie. later meiden susanne
dat is wel heel doortrapt haha. maar ook wel een heeeeeell leuk idee moet ik zeggen. hopenlijk lukt t om t stil te houden haha
Ja hoor gewoon met korst. Ik ben van mening dat als je daar gelijk mee begint gaan ze straks ook niet moeilijk doen met korstje eten. Wist niet dat er in zonnebloempitten koemelk zit.
nee.. de dokter vroeg al, "jammert" ze de hele dag zo? dus wij uhh ja.. krijg bijna het idee wat het moet zijn een huilbaby te hebben.. Ik ben ondertussen ook wel toe aan een goede nacht rust
zit ook niet maar omdat nikita erg allergie gevoelig is moeten we daar even mee wachten. maar er zit wel wat in met wat je over korsten zegt.
hoi lief dat je dat vraagt.. Yannick is weer eens ziek weer heel erg verkouden en twee onstoken oogjes.. Verder praat hij nog niet, rolt nog niet ( ja van buik naar rug omdat hij het op zijn buik niet leuk vindt) kruipt nog niet, heeft nog geen tandjes... hij is wel erg laat met alles
Ik zeg nog tegen hem dan ga je toch alleen en dan gelijk de hele week? Zegt hij dat gaat me toch niet lukken om de hele week vrij te krijgen op het werk. Gna, gna ik heb het wel voor elkaar.
ben ik helemaal met je eens schoonmoe vraagt me elke keer of rihanna geen liga ofzo mag hebben, ik wil dat niet hebben...ik zeg haar daar zit teveel suiker in...want zij is ook van de snoepjes enzo en dat wil ik zo lang mogelijk tegenhouden
Maar ook wel heel gemeen. Hij wil iets regelen zodat ik ook mee kan en ik doe er alles aan om dat niet te laten slagen.
Ik was eerst wel bang dat Karsten zich zou verslikken in de zonnebloempitten maar tot nu toe geen last mee gehad.