Maar soms kom je er ook niet achter maar geeft die kuur net het zetje om weer de goede kant uit te gaan.
Jeetje, het lijkt wel iedere keer dat ik vraag hoe het bij jullie gaat dat Yannick ziek is. Heel veel beterschap voor hem. En hij scheelt natuurlijk wel bijna een maand met Karsten en bij hem is het de laatste week in ene erg hard gegaan. Is met jou ook alles goed?
O ja ik zie hem nu al stralen maar hij zal wel balen omdat hij ook zou willen dat ik meeging. Maar de kids moeten gewoon die week naar school en ik gun het hem meer dan mijzelf. Vorige jaar kon hij ook al naar geen enkel autosport evenement omdat ik met mijn bekken zat en hij net na de geboorte van Karsten Pfeiffer kreeg. En een weekje met 3 kids gaat me best lukken. Ik kan gewoon werken op dinsdag en donderdag dus kost het me maar 13 vakantie uren, oftewel anderhalve dag.
ja dat klopt ook haha als hij ziek is heb ik ruim de tijd om te lezen hier en anders lees ik de laatste 3 pagina`s om te kijken of ik iets heb gemist En hij is ook vaak ziek geweest maar dat komt door de creche zegt de dokter...
Dan gelijk weer aan de bel trekken bij de ha. Maar denk ook wel dat hij dat gezegd heeft. Mijn ervaring is dat de ab vaak 2 dagen de tijd nodig heeft om zijn werk te doen.
Maar het is wel goed voor zijn weerstand. Kindjes die nu niet naar de creche gaan en straks naar de basisschool die krijgen het dan.
ah heb je gehandeld? of is er een prijsverlaging (komt er van hè een week niet werkn. ben gelijk uit de running)
Dat hier is het niet geworden. Ik heb nu gereserveerd staan de wii + wii fit en balancebord, 2 controllers, met de wii sports, wii play en big brain academy for wii, voor 325,- en er zit nog een half jaar garantie op. Moet ik dan nog zelf dingen aanschaffen of is hij compleet genoeg zo. Die controllers kun je daar mee tennissen en zo?