Okee dan. Wat ik wel heel frappant vind van de fit dat die zomaar je bmi weet enzo door alleen maar op dat board te gaan staan.
goed lan eten bereiden je bent me net een slag voor ga ff potje doen voor sam en onze macaroni maken. voor de kids heb ik dora pasta
ja hoor mis alleen mijn paarse muur nog en alle dozen die er nog staan irriteren me soms (heeeeeeeeel soms)
Zou ik me ook mateloos aan irriteren. Ik weet nog toen ik hier kwam wonen dat de huiskamer zo snel mogelijk ingericht moest zijn. En daarna alle zooi die er niet hoorde naar boven en zolder.
maud wou het perse ze was vanmorgen naar de tandarts en wou macaroni eten dus heb macaroni meegenomen en ook de dora pasta die zij aanwees want ik hoef echt geen dora
scheelt de dozen worden wel steeds minder hoor. maar het is gewoon eennadeel dat we nergens 100% klaar zijn.
Zo er is me iets te veel bijgeschreven om dat allemaal terug te kunnen lezen daarnaast zit Tygo op mijn schoot dus echt succesvol forummen is geen optie hihihi.
Sen...zou je nogmaals Karstens schema kunnen vertellen, maar dan via PB ofzo? Ik wilde vandaag proberen om een broodje te geven maarre hij werd in ene zo huilerig dat het er dus niet van gekomen is hihihi.