Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    jeetje zeg het word hier ineens drukker! Gezellig!

Wij zijn gister voor het eerst op het terras geweest! Ik moet toegeven dat het nu allemaal veel en veel leuker aan het worden is. Ik heb ongeveer 1,5 week binnen gezeten en ben de deur niet uitgeweest. Maar nu, nu ik weer mobiel ben! Er gaat een hele nieuwe wereld voor me open! Genieten hoor, en trots natuurlijk omdat ik nu lekker mijn kleine meid kan laten zien aan alles en iedereen!

2. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Wacht maar totdat bij het Bevallingslijstforum de "Juli mama;s 2008" sluit! Dan wordt het pas ECHT druk! ! ;)

3. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ohhh jeee ik zet mezelf alvast schrap! :)

4. Silla

Silla VIP lid

Jan 31, 2006
    11,064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tis daar soms niet bij te houden hoor! hihihi maar wel héél gezellig! Soms echt tot het zwaar melige aan toe hihi.
    Maar er zijn dagen (bijv. zoals gister) dan hoef je maar ff naar de WC (of zoiets) enne je kan zo wel 6 pagina's moeten bijlezen....
    Maar nogmaals ERRUG GEZELLIG!

We komen met z'n allen massaal hierheen wanneer de laatst bevallen mama zich heeft gemeld en wanneer er een slot op zit...

5. lee74

lee74 Fanatiek lid

Oct 24, 2007
    1,031
    0
    0
    Zoetermeer
    :) :) Tja het is hier nu nog stilte voor de storm... :) :)

6. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    klinkt gezellilg :D en sassa bedankt voor de tip ik ga het proberen

7. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Hebben hier trouwens meer dames een keizersnede gehad? En blijft jullie buik ook zo lang dik met een soort rolletje boven het litteken?

Ik kan nog steeds mijn oude broeken niet aan door dat buikje :(

8. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb bij mijn eerste een keizersnede gehad en heb nog lang een "typisch" buikje gehad en toen het eindelijk een beetje normaal was werd ik weer zwanger
    Nu heb ik precies op dezelfde plek zo'n hangend spekrolletje :rolleyes:
    En ook hier nog niet mijn oude broeken aan vanwege het spek op mijn buik ondanks dat ik nog maar 3 kilo boven mijn normale gewicht zit :(

9. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

Sep 21, 2007
    6,596
    0
    0
    Noord Holland
    Oja voor "de" lijst zou ik het zelf ook wel wat vinden om er bij te zetten of het kindje fles of borstvoeding krijgt.

10. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    @ Niesje, dank je wel voor je antwoord! Jammer he van die keizersnede! Had het van mijn dochter ook hoor maar kon mij herinneren dat het niet zo erg was als nu (was ook een keizersnede btw).
    En ik zit echt nog kilo's boven mijn gewicht voor mijn zwangerschap, en ik geef borstvoeding, doe ik iets verkeerd ofzo of ben ik té vooruitstrevend?

Enne ik vind het ook wel handig als op de lijst bv of fv staat!

11. en voor de lijst het gewicht en de lengte ook?

12. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Dat buikje heb je niet alleen na een keizersnede hoor... :) :)
    Die zit hier ook nog steeds en ik draag op het moment de broeken van mijn moeder, want heb geen zin om nieuwe te kopen..
    Heb toch de hoop dat ik straks weer in mijn eigen broeken kan.. :D
    Maarja, misschien is dat meer een ijdele hoop.. :cry:

13. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Oooo man als ik in de broeken van mijn moeder moet gaan lopen dan is het hek echt van de dam :confused: :rolleyes:
    Ik heb tot nu toe nog steeds mijn zwangerschapsbroeken aan, maar die banden zijn zo warm! Ik wil eigenlijk geen nieuwe broeken kopen want ik denk als ik de maat zie ik flauw val :)
    En mijn shirtjes kruipen ook omhoog door die buik :( Ik ben niet blij!

14. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    :D

15. misspiggle

misspiggle Bekend lid

Sep 29, 2007
    891
    0
    0
    leerkracht
    Ik heb gelukkig een moeder die broeken heeft van een maatje of één, twee groter, dus dat is nog niet zo erg en ze heeft een vrij moderne smaak, dat valt ook weer mee... :)

Mijn zwangerschapsbroeken heb ik inderdaad ook nog wel aan, maar die vind ik echt heel vervelend.. Vond ik aan het einde van de zwangerschap al, dus ik probeer die toch zo min mogelijk aan te trekken...

16. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    Hi ladies,

ik heb vandaag Chris voor het eerst een ochtend bij mijn moeder gelaten en ben zelf weer gaan werken. Freelance wel hoor, verder heb ik nog verlof. Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk erg lekker vond om even met iets anders bezig te zijn als met baby....klinkt niet aardig he. Maar tja zo zit ik in elkaar denk ik.
    Had wel flink last van stuwing na het onderzoek dus snel gaan kolven, binnen 10 minuten 200 cc met mijn nieuwe superkolf. ikke is dus echt blij met mijn medela PISA. Hij is wel duur, maar het zal veel tijd gaan schelen en na de BV periode verkoop ik hem wel weer....Ik ben dus een happy mens vandaag!

17. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

JEEEEEEEEEEEEH! IK HEB DE 3000STE PAGINA GEOPEND EN NU GA IK HIER VERDER!
    ZIE JULLIE MORGEN WEL WEER! SLAAP LEKKER...

18. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    slaap lekker ^ ff n vraagje wanneer gaat een baby ongeveer voor t eerst lachen dat lijkt me zo schattig

19. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    ML gefeliciteerd...ik heb het echt niet meer bijgehouden...

Moesje: rond de 5 a 6 weken kan het voor het eerst gebeuren dat lachen en ook echt wat meer gericht dan he. Daarvoor kun je wel eens een tevreden grijns waarnemen na bv. een voeding.

20. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Karsten deed het al voor het eggie na 1 dag.

Share This Page