Dat is een dekbed overtrek ! Die had ik neergelegt om een beetje een neutrale achtergrond te creeren... Dekbedovertrek ligt dus op de bank en onder het dekbedovertrek ook nog een kussen gelegt...
Hier hadden we er ook 1 of 2 ofzo die op de uitgerekende datum zijn bevallen. Vrij bijzonder! En helaas wonen we niet in de buurt van een strand. We wonen in Tiel, da's bijna exact in het midden van NL. Maar Noushka heeft het ook niet zo op zwemmen hoor. Storm wel, maar ook niet heel extreem.
o die van mij wel die duiken helemaal in de golven Ja, ik ben op 08-07-08 bevallen om 19.22 wel al zondagavond 06-07-08 begonnen maargoed toch uiteindelijk op de uitgerekende datum .. je hoort het idd niet vaak nee
moet morgen trouwens afspraak maken bij de chirurg... heb al sinds de laatste paar weken van me zwangerschap onstekingen aan me voeten... de rechter is nu zo erg dat ik niet meer kan lopen... Door de zwelling hebben ze delen van me nagel eraf gehaald maar dat mocht niet baten ... Morgen moet ik een afspraak maken en dan gaan ze de onstekingen eruit snijden lekker praatje he Maarja hopen dat ik dan snel van de pijn af ben!
Nee hoor ik was er nog. Ik zat alleen ff op een site tussen de mamafietsen te snuffelen, want op mijn citybike die ik heb, kan Merel straks niet meerijden.
o oke hey maar ik ga ervan tusse Sem is wakker en dan gaat ik ook lekker na me bedje fijne avond nog ! En suc6 met vidnen van de mamafiets
hier is julian op het moment fan van rihanna met take a bow en van no air van jordin sparks ofzo maar eigenlijk is hij gewoon fan van mij want ik brul het mee en kom dus over de muziek uit
Thanx, dat dacht ik ook al Ze is uiteindelijk, helemaal doodop natuurlijk, in slaap gevallen tegen half 12 en vanochtend was ze om half 6 weer wakker. Nu ligt ze weer te doezelen.