Juli 2008 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by Miss Sil, Jun 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Ik ben dus alleen.

Dan ga ik mij maar even douchen, had net even een half uur gecrosst dus een douche is nu wel even lekker :D

Hadden we het gisteren toch nog over rode streepjes over mijn beeldscherm? Inmiddels is mijn hele beeldscherm rood :( Hij zal wel kapot zijn, maar het geeft een compleet nieuwe kijk op het zwangerschapsforum.

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

Oct 31, 2007
    6,577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Goedemorgen!

Zooo Veraatje jij ben er vroeg bij met sporten! Enige actieve wat ik op de vroege morgen kan doen, is een fles klaarmaken en een bakkie koffie maken :)

Zo de maandag is weer begonnen, mannetje is vanavond weer laat thuis bleggg. Ze komen vandaag het prematuurkleding-pakket ophalen van Nilo, heb het op marktplaats gezet en het was zo weg. Heb aardig wat spullen erop gezet en het verkoopt lekker, toch een extra centje erbij! :D

Nilo is bezig met zijn sprongetje :( Hij is al heel het weekend huilerig, hangerig en wil alleen maar op schoot ZITTEN! Hij begint nu wel echt te lachen (qua geluid) sooooo Cute :)

Ow jah, moet mezelf vandaag gaan ziekmelden... :rolleyes: ben benieuwd!

Zijn er hier dames die lenzen dragen? Ik heb namelijk na mijn bevalling ontzettend last van mijn rechteroog :( Heb mijn lenzen al verwisseld met een nieuwe set maar ook dat mag niet baten. Heeft er hier iemand misschien ook last van die lenzen draagt!?

Nou ik ga mezelf en Björn even aankleden, Nilo heeft net al gegeten en ligt te doezelen op ons bed ;) Daarna boodschappen doen, want in het weekend is er weer aardig wat doorheen gegaan hahaha dus even aanvullen!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Wat een mooie foto van een lief kereltje!

Trouwens, bij Super de Boer is er gratis babyfotografie. Zal eens kijken mom. Ow dat is alleen in Zoetermeer. Wel leuk en foto's van baby's tot 2 jaar zijn gratis. Nou ik dnek dat ik er wel gebruik van maak. Zal Lee ook maar even op de hoogte stellen...

4. Veraatje

Veraatje VIP lid

Dec 22, 2006
    12,414
    0
    0
    Patricia, ik draag ook lenzen, maar ik kon ze tijdens mijn zwangerschap niet verdragen. Nu ik ben bevallen kan ik ze juist eindelijk weer in, maar dat ze nou heerlijk comfi zitten. Nee, niet echt nog!
    Lekker zeg dat je alles kwijt kunt raken op MP.
    Dat lijkt mij heerlijk een lachje met geluid!

5. monkeylove

Zow jij bent die ene van de 4% netjes hoor, ik ben BIJNA op de uitgerekende datum bevallen, 1 dagje ervoor...

6. monkeylove

Ooow heb je deze foto zelf gemaakt? Lijkt wel door een fotograaf gedaan joh!

7. monkeylove

Cute en kijkt ook al zo wijs uit haar oogjes, hier was ze cker drukke gesprekken aan het voeren met papa :)

8. monkeylove

Ow jee sterkte!

9. monkeylove

Jij had toch ook een minimonkey en die op mp gezet? Ik heb er 10 euro voor geboden gekregen maar eigenlijk vind ik dat te weinig aangezien Mayron er 2 keer een kwartier in heeft gelegen...
    ALS je hem op mp hebt gezet, wat is ervoor geboden?

10. monkeylove

Hier een mwah nacht gehad...
    Niet wat betreft Mayron,m maar Leroy...
    Die sliep bij me in bed. Pffff constant de deken wegtrekken en dan ging ie er met zijn been opliggen dus dan lag ik die deken weer los te trekken. Of dan lag ie weer zonder deken maar het is best koud snachts dus dan ging ik m steeds toedekken :rolleyes:
    Mayron kwam om 5 uur ook niet echt een droomtijd, maar owkee :)

11. monkeylove

ow en Yaron komt vandaag en we gaan praten...

12. oh, dat was wel lekker dus...

13. hmz.. vervelend.. heb je nog een gesprek gehad met hem? of lees ik dat zo nog?

14. Christian zei ook al dat ik naar de hh moest, maar het wordt niet erger en niet minder.. dus zou het ff niet weten..

15. nou, heeft hij goed doorgetukt?

16. dat ken ik ook bij esmée ja... :rolleyes:

17. Senninha

Senninha VIP lid

Aug 13, 2007
    62,755
    0
    36
    Kan ik wel aan denk ik. :p

18. Anno niem

Anno niem VIP lid

Oct 28, 2007