waar woon jij dan als ik vragen mag? want ik woon ook redelijk bij ingrid in de buurt. ong. half uurtje rijden..
ah jij moet dus nog iets meer bij lezen mooie banner heb je trouwens! leuk dat gele, of heb ik dat al gezegt? of wisseld ie gewoon elke twee dagen?
steenwijk, er was iemand die ook in meppel zou kunnen bevallen.. en volgens mij was dat ingrid.. maar weet het niet zeker (ergens hoogeveen ofzo?)
owww wacht hebben we het er niet al eens over gehad? jij woont bij die disco.. (even graven in mn geheugen) het podium? ofzo?
Wat ik ook altijd irritant vind.. dan zit heb je het laatste berichtje op de pagina, druk je op vernieuwen, en denk je, goh nog geen nieuwe berichten.. blijkt dat er dus een nieuwe pagina is geopend (wakker he op maandag ochtend!)
Zow dat vind ik echt irritatant dat Mayron geen speen wilt he... Hij spuugt m ALTIJD uit tegenwoordig. Het is zo'n handig "stopmiddel"... Mahjah...
Pfff... Wat een bekend verhaal. Hadden wij gisteravond ook. Denk dat ze overprikkeld was... Is ze nog laat gaan slapen?
t werkt perfect! al gebruik ik hem gewoon niet zo veel hoor, ze valt ook wel in slaap zonder speen, en dat wil ik graag zo houden tape al geprobeerd?
ssst.. die is nog te heet heb al wel afgestofd.. EN novalie haar campingbedje verschoont, t douche putje gereinigd.. dus heb wel al iets gedaan
Vond het ook erg koud toeni kom 6.45 uur opstond. Begint nu echt weer te worden om lekker lang te blijven liggen.