goedemorgen dames, wat een wereldtempo hebben jullie er alweer inzitten zo op de vroege morgen...heb ook nog niet bijgelezen nog even een vraagje aan degenen die ook flesvoeding geven Rihanna krijgt om de 4 uur (ong.) een fles van 165 cc...nou heb ik ergens gelezen dat er ook mama's zijn die overdag ook 165 cc geven en als de beeb 's nachts komt een flesje van 60 cc is dit normaal en slapen ze dan wel goed door?
heel goed! achter je pc? heb ondertussen OOK al de wc schoon.. dus die 1000 ga ik wel redden als jullie het maar niet na 18.00 doen.. want dan MOET ik weg :'(
uhmm.. ik geef gewoon altijd 180.. en dan zie ik wel wat ze opdrinkt, soms alles, soms 150.. ik geef nooit minder in de fles in elk geval.
weet eigenlijk nog niet.. christian is vanmorgen om half 7 naar zijn werk gegaan en komt om 7 uur vanavond weer thuis
Ik heb het zelf nooit geprobeerd dus kan je neit helpen. Wat ik heb gedaan is Mayron gewoon niet meer wakkeer maken als ie om half 8 zijn laatste fles had gehad en dat heeft bij mij geholpen. Als ik m 4 uur later wakkeer maakte was ie helemaal ontregeld en werd altijd om 4 uur snachts wakker.
dan dek je de tafel gezellig met kaarsjes, en bestel je lekker en pizza of uhh... een bbq.. t is nu nog mooi weer
Trouwens, Senn, nog ontzettend bedankt voor die tip van die neusdruppels! Heb het nu 4 dagen gebruikt en ze is er zo goed als vanaf! Heel erg bedankt nog!
Rihanna slaapt rond 21 uur al wel, maar dan ben ik bang dat ik 's nachts er 2 keer uit kan om te voeden ipv 1 keer
t is trouwens 59 minuten van hardenberg naar steenwijk.. dus valt tegen hoe dicht bij het is (okee het is altijd dichter bij dan rotterdam ed )
Je kan proberen haar te laten liggen na de voeding van 21 uur... Bij Tygo werkte het ook, die sliep ook door!
uhhmm.. tjah, ik zou gewoon lekker gaan gourmetten, of pizza oid, je leuk aankleden, tafel gezellig dekken, esmee in dr mooiste jurk stoppen. gewoon voor de verassing maar hier valt eten altijd in de smaak haha. daarna de trouwfilm kijken, en de huwelijksnacht nog even over doen (de meeste mensen slapen in die nacht geloof ik )
mmm ik heb nog 4 minuten om 15 pagina's te lezen dat gaat niet lukken dus. Ik krijg straks kraamvisite en ik heb er helemaal geen zin in. Iemand nog een stukje behang over om een peuter achter te plakken? Wat heb je aan een doorslapende baby als je een spook als peuter hebt grrrrr mmm besef me net dat ik de magische 1000 grens ga missen! Go for it dames!
kan het vanavond eens proberen, want mevrouw hangt echt aan die 4 uur ....tis net of ze al klok kan kijken
behang, beton, tape alles heb ik op voorraad voor je! veel plezier met de visite, en jammer hoor als je de battle mist (weer een kans voor mij extra )
iedereen aan de poets natuurlijk.. want STEL dat jullie die 1000 missen.. nou ik denk dat ik ze gewoon in mn eentje ga vol maken