kkssstt... weg jij! of wil jij 33 pagina`s voor me vullen? dan kan ik mooi de 1000 openen.. tralalallaaaa
ah met zn tweeen is het nog maar 260 pp ofzo maar ja ik heb ook vast champagne koud gezet! want tjaa.. ik ga vieren dat ik de 1000 open
Ik zit nu weer eens aan de koffie... En moet echt mijn werk bellen want die moest ik bellen Donderdag nadat ik van de arbo kwam, maar die dombotrut was er niet eens. Toen belde ik Vrijdag was ze er ook niet...] Ik mag nu van de arbo de komende 2 weken 3x4 uurtjes werken dus ga lekker Dinsdagavond van 18:00-22:00 en Woensdagavond en Zaterdagochtend CHILL!
he, gourmetten is een leuk idee! dank je.. denk dat ik dat ga doen.. en miss probeer ik vanavond gewoon of seks al lukt.. maak ik hem helemaal blij mee...
mannen zijn snel blij ach zoizo als iemand dr best doet er wat gezelligs van te maken, is het toch altijd leuk! ik doe het soms ook wel eens, gewoon op vrijdag zonder reden ofzo, lekker bbq, gourmet, of waar ik maar zin in heb.
ik laat esmée ook doorslapen na 8 uur en dan slaapt ze meestal tot half 4 en daarna weer tot half 8..
Damnz ik heb geen champagne! Nou jah, een halve fles rode wijn mag de pret ook niet drukken toch? De pret van de overwinning!
ik heb nog 3 flessen wijn in de schuur van mn schoonmoeder die is byron vergeten te brengen dus wat dat betreft.. en als ik wat aangeschoten ben, vind ik vaak alles grappig, dus verheug ik me zelfs op vanavond