ja, is ook zo. dit is gewoon normaal recept. je moet wel de 0.025% krijgen, want dat mag bij de allerkleinsten dus. mijn arts wou het eerst niet voorschrijven, maar omdat esmée al 7 week verkouden was, schreef hij het eindelijk voor! gewoon om vragen..
En dan komt straks Sen natuurlijk weer quoten en die quote, zonder dat ze het doorheeft de 1000ste pagina... zucht...
:d Gaan we drijgen? als ik vanavond chaggie ben, omdat ik 1000 niet heb geopend, krijg ik ook ruzie met byron dus tja.. en die woont hier niet 59 (heb het even opgezocht toch nog) min vandaan
zeggen ze hier ook, maar ik zeg altijd maar zo: de rode zee heeft ook nog een willetje... (bij mij er niet in tijdens ongi!)
Ik hou er ook niet van, of het moet onder de douche zijn, dan spoelt het wel weg, maar anders vind ik het vrij ranzig..
nou, ik ga ff eten.. als jullie ondertussen de 1000 halen: alvast gefeliciteerd. voor mij hoeft het niet persé. ik heb vanavond toch al wat te vieren!
dát ga ik doen dan roep ik ineens VERASSING doe ik wat takjes in mn haar enzo.. zo dat jullie me niet zien loeren
nee onder de douche zelfs nog niet...ik hou er niet van...yeghhhh als het vloeien gestopt is dan haal ik het wel weer in hoor...dan heeft ie geen rust meer