Hier inderdaad ook, alhoewel hij na zijn fles van rond zeven uur nog totaal geen zin heeft om te slapen en dan uiteindelijk rond negen uur in slaap valt waardoor we hem om elf uur weer wakker moeten maken Vraag me wel af wat er zou gebeuren als we hem daar niet wakker voor maken, moet hij natuurlijk wel eerst meer cc per fles krijgen aangezien we maar op 5 flessen per dag zitten en dat zouden er dan maar 4 worden.
Rihanna valt ook vaak in slaap rond 9 uur en dan moet ik haar rond 23 uur weer wakker maken voor de laatste voeding maar nou slaapt ze daarna vaak wel direct weer... maar zij krijgt nog ongeveer 6 flessen per etmaal...en ik wil graag terug naar 5 flessen maar dit lukt me niet
novalie rolt van dr buik op dr rug! vrijdag avond deed ze het al 2x maar dacht ach vast meer geluk dan wijsheid.. maar nu doet ze het ook!
Mayron begint er nu een beetje mee, nog wel ongecontroleerd maar hij grijpt wel aar een rammelaartje en kan er ook mee rammelen... Zijn armpje houdt ie ook vaak in de lucht en zit er dan gefascineerd naar te kijken... Vingertjes bewegen enzow haha...
Je kan steeds iets meer tijd tussen de flessen laten zitten. Gooi het met een kwartiertje omhoog. En vaak als je de voeding ophoogt gaat er ook al vaak meer tijd tussen zitten.
Ik denk echt dat als je haar de laatste voeding geeft om 21 uur dat ze wel eens kon doorslapen en dat tekort halen ze vanzelf wel in. Mayron drinkt echt vet weinig, die krijgt lang geen fles ook van 150 cc eeg hoor en die is 6 kilo en 60,5 cm (dinsdag) Hij plast, hij poept, hij makt progressie, ben tevreden...
Jah Mayron doet dat ook. Dan moet je gaan oppassen want dan krijgt ze ook door hoe ze vooruit komt straks... En dan kan ze net zo'n klapper maken als Mayron